Ik weet niet of je reageert op mijn post, maar ik loop maar wat te haten omdat ik zelf geen DD 36 kan hebben, te grote polsen, ziet er niet uit. De enige DD die ik eigenlijk echt mooi vind is de platina, alleen is de prijs zo een rib uit mijn lijf.
I call your bluff! Dat zei je in eerste instantie ook over de DD met de gladde bezel. Ik heb je ook ooit zien schrijven dat een echte daydate een president behoort te hebben.
Ik denk, gwbaseerd op mijn ervaring en persoonlijke voorkeur, dat je keuze meteen duidelijk was als je een daydate met fluted bezelnop president had met zwarte plaat en stick markers
De behoefte aan dat ielige fragiele dunne AP ding en die VC met jaren 90 lillike tag heuer band is weg als sneeuw voor de zon.
Thank me later!
Daar zijn Zwitserse zakmessen voor, een horloge is om te kunnen zien wat de tijd is.
Ik gok ook niet dat een 19018 nog chique gaat staan bij die skere armtattooās. Dan geef je een hap geld uit om er nog goedkoper uit te zien en daar wordt niemand blij van. #geenstressmetsbs6.
Lekker die Sky-Dweller blijven dragen, past helemaal bij het plaatje!
Klopt , en een Ferrari hoort rood te zijn.
Die kocht ik in baby blauw
Maar om nou 7 dagen per week ermee te rijden is ook niet allesā¦
Maatje van mij vatte het mooi samen :
Die Daydate!!! , maar draag je die elke dag?
Een unieke daily driver is wat ik zoek , met 3 banden en 6 platen gaat de DD dat nog niet worden.
En hoe saai zou het zijn als iedereen de ābesteā keuze zou maken?
Allemaal een DD prez zwart fluted
DJ altijd jubi blauw fluted.
Subje erbij.
Prachtig. Echt prachtig. Het heeft geen minuten- en secondentrack, dus voor mij valt hij af als onbruikbaar, maar het blijft prachtig.
Op dit forum. Dit is mainstream in de wereld, gewoon onder normale mensen:
Zo van de website van Lucardi geplukt. Hoppa.
Suggereer je weer dat een DD/DJ/Sub het ābesteā horloge is, terwijl ik de gemiddelde Sinn eigenaar zijn horloge toch echt kan gebruiken om hele dozen Rolexen tot fijn stof te vermalen.
Heeft het een stalen band? Nee. Uniek? Je gaat er op straat niet over struikelen.
Wel even serieuzer geld mee nemen, die is 50K na import.
Anders, als daily driver:
Heb je nog 9K over om ƩƩn Sinn te kopen en een reis naar Bali te boeken.
Die moserā¦
Leave kaas alone!
Vooral de 36 ouwe shit
Ben ik het niet mee eens
is de mooiste in het geelgoud, en niks anders.
is ook gewoon de mooiste.
Heeft mij iid geval erg verrast. Ik zeg doen.
Heb er nog geen seconde spijt van gehad
Nog sterker, als ik weer een goed bod krijg op mijn DD dan gaat ie denk eruit.
Met deze AP kun je alles. En dat kras gevoelig valt echt wel mee, en wat dan nog, wat maakt een krasje nu uit.
De DD die je nu hebt heeft een erg mooie plaat, maar ik zie ze liever op een president band en de fluted origineel erop.

de Saxonia in 35MM zou dan nr 1 zijn.
Gooi je m toch op een nato

feit.
Vegan leer of een mooie cordura band is natuurlijk ook een optie.

gemiddelde Sinn eigenaar zijn horloge toch echt kan gebruiken om hele dozen Rolexen tot fijn stof te vermalen.
Geweldig dit
En die Grƶnefeldā¦
50K gaat hem niet worden helaas.

op een nato
Saxonia op Nato , Lāhorreur
Ik maakte maar een grapje he? Ik liep maar wat te haten omdat ik geen 36 kan hebben, niet om de āskereā tattoos (Ik heb absoluut geen āskereā tattoos gezet voor een paar tientjes door een dronken zeevaarder), maar meer om mijn polsmaat. Ik vind het geen gezicht om een te klein horloge te dragen voor de pols.
Dat terzijde, thnx voor je tip wat betreft de Sky, maar daar hou ik het niet bij.
Ap. Als je de ro (om) hebt gehad, dan snap je waarom

Soon adding to this list
Aii, en ik als enige heb hem nog niet eens, en sta nu al op de lijst.
Dan maar volgende overweging, Rolexen eruit, geld van de AP-spaarpot erbij en volgende aankoop plegen voor 47k?
Holy Canneloni what the f is dat
Een 42MM James Bond gedrocht van 47K
De Bulgari wordt met de dag leuker. Maar nee, het is geen Rolex en je gaat er spijt van krijgen.
Gewoon houden en doorsparen voor een AP als je er echt 1 wilt.
Tering Jantje.

van 47K
Op leder band, anders kon het niet uit voor die prijs!