Rolex Baselworld 2019 Predictions

Zitten wel een aantal mooie voorspellingen bij. Geüpdate calibers. Nieuwe zwarte GMT Master II met rode accenten ipv groen. GMT Coke ipv Pepsi. If so dan gaat de Pepsi met minder dan een jaar productie en nog nauwelijks uitgeleverd helemaal door het dak :scream:. Zwarte Submariner Two-tone and more. Ik ben benieuwd naar Baselworld 2019! Op welke nieuwe modellen of ontwikkelingen binnen Rolex hopen jullie?

MvG Ralph

Soortgelijke topic bestaat al en je video had daar mooi in gekund, maar zo kom je niet aan je dagelijkse topics.

Ik hoop op een betaalbare Quartz versie van de speedmaster professional. Denk niet dat die ooit gaat komen, maar who knows. :grin:

4 likes

die loopt al vanaf 2016… Ik denk dat ze met een nieuwe milgauss en sub komen, zie er zoveel nieuws van langs komen de laatste tijd… en ik hoop dat ze iets aan die ranzige pretzels gaan doen daar.

1 like

:sleeping:

SPANNEND!!!
Misschien komt er wel een geheel vernieuwde Rolex uit, met een hele andere kleur bezel dan vorig jaar.
Dat zou ècht fan-tas-tisch zijn !!!
Ik kan niet wachten!
=edit / update= misschien verandert de kleur va de GMT hand !!! Ik moet even gaan zitten, het wordt me gewoon teveel…
Dat zou een waarachtig gedurfd besluit zijn, van het Rolex-ontwerp-team ! Helden zijn het, stuk voor stuk.

5 likes

Hier sluit ik mij graag bij aan.

2 likes

Ik hoop op een Rolex die rond de 8k list prijs gaat kosten en die vervolgens enkel te vinden is voor 16k.

:crossed_fingers:t2: Wishfull thinking!

1 like

Ja, of dat ze echt een keer met iets eigens komen. Zoals een grijze wijzerplaat en grijze insert, ik noem maar iets. Gewoon, zich laten inspireren door merken die hun eigen pad durven te kiezen…

download (1)

6 likes

Van de rolex site

1 like

Is een vintage model…

1 like

Gaat niet gebeuren, de kroon op 4 uur bedoel ik…:joy:

Vintage inspired Milgauss en ik hoop dat ze een Cellini moonphase op staal uitbrengen, al zal dat laatste wel valse hoop zijn…

Deze @whiskey zijn een paar jaar geleden gemaakt door Artisans de Geneve voor 12,5K …. wel mooi !!
Tribute van de 1019 ;

2 likes

Pfff wat een geld. Maar inderdaad wel erg mooi, alleen die A met t rondje had er voor mij afmogen

Ik weiger uit principe zoveel neer te leggen voor een horloge :smirk:. Dan maar eens kijken over een paar maanden als ik weer budget heb wat of Rolex tijdens Basel 2019 heeft laten zien of toch eens een normale Milgauss of toch wat anders. Ach passen kan nooit kwaad toch?

:ok_hand: dat is inderdaad een smak geld en veel te veel voor wat ik wil uitgeven. T Zal bij passen blijven denk ik ook als de nieuwe Milgauss van Rolex zelf mocht komen want dat wordt ook wel 6 -7 K denk ik.