"Rolex" bij de kringloop šŸ˜‚

Het gaat er niet om wat je koopt, of het nou een fake rolo is of een paar sokken waar een gat in blijkt te zitten…

Nou dat maakt echt wel uit :sweat_smile:

Ik zou mij echt dood schamen om terug te gaan naar de kringloop om mijn geld terug te vragen als ze al aan hebben gegeven niet te weten of het horloge echt is.

2 likes

Wat een onzin.
Als je op de gok een Rolex koopt, wetende dat hij nep kan zijn, dan moet je achteraf niet gaan janken.

Ik had je uitgelachen als je op hoge poten terug zou komen en ik achter de balie zat.

Jij wel :sweat_smile:

5 likes

Etc. Etc.

Volgende keer op vrijdagmiddag? Doen we er een biertje bij …

@Jurk, je was me voor. Ik vond ook al dat er wat @Ruijs op de lijn zat, vooral omdat we met z’n allen in een kringloop geraakte. TS is kenmerkend voor iemand die al lang weet dat het niet okĆ© is, maar zich toch ā€˜groot’ probeert te houden. Lollig.

Maar Ć»h, weten we al wat er betaald is? Enne … is het achterdeksel er al af? Stiekem denk ik toch gewoon dat 'ie niet nep is. Dat kan toch haast niet! Proost. :beers:

10 likes

Maar of dat waar is en of dat uitmaakt?

Je mag als bedrijf geen imitatie Rolexen verkopen, ook niet als ze tweedehands zijn.
Het is ook niet zo dat ie em in een grabbelbak daar heeft gevonden en dat ze niet eens wisten dat ie er tussenlag.
Hij heeft er naar eigen zeggen op geboden en serieus geld voor betaald en het moest zelfs overlegd worden.

260px-BroodjeAap

9 likes

Duidelijk een:

3 likes

Moet je voorstellen dat je bij de kassa staat van die kringloop…. Dat er iemand 150,- piek roept terwijl ie voor 5,- meegenomen kan worden… en dat er dan iemand nog meer roept, bijvoorbeeld 250,-…

Oke, het is maar een gedachte… :joy:

3 likes

Het wordt steeds leuker vind ik.
De deksel gaat er vast een keer af.

2 likes

Ik zou hem aan een andere kringloop geven :sweat_smile:

Hopelijk komen we hem hier dan nog een keertje tegen in een nieuw topic van de nieuwe eigenaar

of ik begin een eigen kringloop :wink:

Het dak gaat er hier in ieder geval al af. Leuk topic om mee te beginnen zo.

1 like

De MX5’jes met ā€˜slechts’ 115pk (?) konden me regelmatig goed bijhouden op de Nurburgring. Vlotte auto’s in de bochten :grinning:

1 like

Zeker!! En heb inmiddels alles van het onderstel en remmen geüpgrade. :sunglasses:. Nu nog de motor.

1 like

Mijne heeft 160 :sunglasses:

2 likes

Die van jou is ook zwaarder :sunglasses:

Ps. Met die compressor doet hij straks 220pk :joy:

2 likes

Leuk, maar lang draadje. Ik heb er wellicht overheen gelezen, maar wat heeft TS nu uiteindelijk betaald?

6 likes

Dat komt nog. Eerst even het achterdeksel eraf …

tenor

4 likes

idd langdradig :grin:

1 like

Weet je David @Ruijs, ik snap het wel. Het voelt natuurlijk ook een beetje k*t om toe te moeten geven dat je eigenlijk een beetje dom bent als je werkelijk een rijk uitziende mevrouw in alle hebzucht bij een kringloper hebt overboden. Dat je er nadien pas achterkomt dat je meer lol zou hebben gehad als je deze enorme uitgave in muntjes van 5 eurocent ƩƩn voor ƩƩn door de plee had gespoeld. Zonder pleeborstel nog best lastig hoor, ze blijven liggen! Ik snap het wel en zou ook net doen alsof ik de vraag niet begrijp, hoewel al 20x gesteld …

Sterker nog, ik zou de mods vragen het topic zsm. te verwijderen in de hoop dat niemand het er nog over heeft. Immers, jouw vermoeden van de kat in de zak is al lang een zekerheidje.

Yep! Je laat een nepper zien, sorry. Klaar. Over tot de orde van de dag … :wink: