Eaton M45
Dat is toch wel de meest iconische rijdende rechter ooit⦠met zān hengel
Zul je eerst iets van me moeten kopen.
Ps er is er maar 1 van mij
Ik lees verschillende keren, terugbrengen.
Dus als er een paar honderd euro betaald is voor een horloge wat duizenden euroās waard is dan heeft de koper geluk en de verkoper pech, wordt er een paar honderd euro betaald voor een horloge wat een paar euro waard is, dan terugbrengen.
Ja, dat is fijn zaken doen, zeker met de voorgeschiedenis dat de verkoper aangaf niet te weten of het een echte Rolex betrof.
Aahhh held ben je!
Als je bij een veiling ergens op biedt zonder erover na te denken heb je ook pech, kan je het ook niet zomaar terugbrengen.
Potverdorie⦠ik weet nog steeds niet wat ie gekost heeft⦠hele draadje gelezen, grmbl!!
Haha hier nog ƩƩn
Als je bij de slager binnenloopt voor een kilo broccoli heb je ook pech.
Of zijn we nog niet aanbeland bij het posten van totaal irrelevante scenarioās?
Hoe veel de TS betaald heeft is nog een groter geheim dan hoe veel sport modellen Rolex elke dag uitlevert naar ADās
TS heeft zich mee laten slepen doordat mensen begonnen te bieden op het horloge, net een veilingā¦
Leuke scherpe reactie wel hoor
Ik dacht al, waar is dat van
Nondeju
Yes, meer Woninck!
Itās almost as long as me arm, I wish it was as long as something else
Kijk, ik had hem nooit gekocht maar als ik zo dom was geweest om hem toch te kopen, zou ik na deze berichten op zeker terug gaan.
Maar ik weet het antwoord van TS al; nee joh, het was allemaal een geintje. Ook al heeft ie de volle mep betaald .
Deze hoort juist echt NIET in het Rolex-topic.
Geld is relatief, als je het toch niet merkt dat je het hebt uitgegeven lekker laten zitten. Ik zou terugstormen de winkel in en niet zonder mān geld weer vertrekken
Al ging het om een paar tientjesā¦
Dan moet je misschien geen Fake Rolexen kopen bij de kringloop