"Rolex" bij de kringloop 😂

hallelujah

Ik zie het. Iets met een bel en een klepel :rofl:.

Je hebt gelijk: enkel telefonisch, aan de deur of online. 14 dagen dat dan wel.

Thnx voor de correctie. :+1:

1 like

Iets met een klok en klepel?

1 like

Als alle hobbyjuristen even willen ophouden met onzin te verkondigen

Wat moet je dan met je tijd doen in die saaie Zoom-meetings?

dan kan de ts gewoon even vertellen wat hij precies verstaat onder ‘astronomisch hoog bedrag.’

Ooh beetje sensatie zoeken op een ander vlak…

1 like

:joy:

1 like

Hij heeft een bieding gedaan op een voorwerp waarvan door de verkoper niet is vastgesteld dat het een origineel exemplaar betreft.

De bieder heeft puur op emotie dit bod gedaan en de verkoper is daarmee akkoord gegaan.
Met andere woorden,de koper heeft een object gekocht zonder daar eerst onderzoek naar te doen en de verkoper heeft een object verkocht waarvan deze niet wist of het een origineel of namaak betrof.

Dit is een zaakje voor…

3 likes

30 dagen bezinning voor aankoop in een fysieke winkel? Het is geen webshop.

Zijn de juristen op dit forum nu al wakker? Het is pas kwart voor 1

1 like

Zou die Rembrandt die ik onlangs bij RD4 kocht wel echt zijn? :weary:

1 like

Jij ook 1 gekocht bij ze ?! Vrees dan het ergste.

1 like

Fantastisch @Jurk :+1:
Als we ooit horen hoeveel er betaald is, weten we meteen wat deze tekening nu waard is :joy:

3 likes

n8nzVjE

11 likes

Ik gok zomaar eens dat hij minder betaald heeft dan ik tegenwoordig vraag en krijg voor mijn kunst. :wink:
Dus toch nog een happy end voor de TS.

2 likes

Krijg jij nog betaald voor je kunst? :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Volgens mij is het grootste gedeelte in de kringloopwinkel Fake .:sunglasses:

Ik krijg steeds meer betaald per tekening.
Maar niet van of door het forum.
Op HF is wat Ik doe allemaal gratis en HF Island en HF Café zijn voor het goede doel. Bijna alle avatars waren dat in het verleden ook.

Maar de spin off is dat geregeld leden mij commissie werk vragen en daar hou ik iets aan over om mijn andere hobby weer mee te bekostigen (mx5 track day). :sunglasses: Maar mijn wachtlijstje is inmiddels opgedroogd, dus verdien al een tijdje geen cent meer. En dat is wel jammer want wil een Compressor op de Mx5 :crazy_face:

11 likes

Deze jurist wel. Net uit m’n siësta gekomen. Wat was het probleem hier? Iemand die lid is van HF en derhalve een welingelichte leek is (op zijn minst) die een rammelende Rolex koopt zonder enig onderzoek tegen een prijs waarvan hij had moeten weten dat dit buitensporig laag zou zijn voor een Rolex?

6 likes

Ja soms zit het mee en soms tegen.

In de corona tijd heb ik veel los verkocht, maar begin nu regelmatig weer te verkopen aan kunsthandel of galeriehouders.

Moet toch ergens m’n hobby mee bekostigen :rofl::rofl:

1 like

Toch wel netjes daar 2 Porsches mee bekostigen :pray:
Ik voel een upgrade van de Mx-5 aankomen @Jurk

2 likes

@Ruijs

€50,- vergokt? Ik wil je wel schadeloos stellen, kan ik mooi een ander in de maling nemen :rofl:

Cessna compressor❓

1 like