Ik zou hem open maken met een grip tang
Ook kringloopwinkels mogen geen nephorloges verkopen. Als ik jou was, zou ik terug gaan en je te veel betaalde geld terug eisen.
ik ben een idioot die dit op eigen risico heeft gedaan.
Een les; wees nooit impulsief en ook niet hebberig.
Ik vind het ontzettend klote voor je, ik zou er mee terug gaan, ze hebben volgens mij een beetje misbruik van je gemaakt
Waar was het eigenlijk?
De fout ligt geheel bij mezelf . Maar wel bedankt voor het medeleven.
het is nu even niet leuk maar ja kom ik ook wel weer overheen.
ach over een paar dagen lach ik hier om maar het is gruwelijk stom.
Je neemt ons in de maling, ik weet het zeker
nee ik ben echt dom geweest sorry
Het is echt zo
ik ben een liefhebber van horloges maar helaas soms erg naief.
Gaan jullie nou echt in dit verhaal mee??
Je hebt je laten meeslepen door dat moment ,als het echt om een behoorlijk bedrag gaat zou ik op zeker terug gaan en het aankoop bedrag terug eisen .
Ook over een paar dagen lach je hier toch niet om .
Tenminste ik niet .
Je hebt dat ding uit de bakken daar gevist voor 5 piek , je verzint er een smeuig verhaal bij en je avond is weer helemaal goed
Inderdaad en dan ook nog beweren dat er een ‘‘astronomisch hoog bedrag voor is betaald’’. Aan het taalgebruik te zien gaat het om een middelbare scholier die de Rolexdroom te vroeg probeert te beleven.
2
Vanaf TL-4+
Zoek je een kringloop rolex?
In zo’n slechte fake zit geen echt Rolex uurwerk. Het is jammer maar je die kringloop heeft je in de maling genomen. Ik begrijp eigenlijk nooit waarom dit moet uitlopen naar een welles nietes spelletje…
Als je zelf echt nog twijfelt, breng hem dan naar de plaatselijke juwelier of horloge winkel…
Op naar de kringloopwinkel en geld terug vragen/eisen.
Ze moeten jou je geld terug geven.