"Rolex" bij de kringloop šŸ˜‚

Gewoon lekker terug gaan, ze mogen geen eens fake horloges verkopen…

2 likes

Zal ik voor je teruggaan naar de kringloop? Vraag ik het geld terug en delen we de opbrengst :no_mouth::rofl:

Het bedrag dat je hebt betaald is relatief. Trek een wijze les hieruit, en ga door met je leven. Misschien is een kringloop geen winkel om een Rolex te kopen. Nu heb je in ieder geval een leuk verhaal/anekdote die je kan vertellen.

:thinking:

Ach, je kan gaan janken en zielig doen in de hoek van je slaapkamer, of je kan leren van je fouten en positief staan in je leven.

1 like

Kringloopwinkel = er kan niet geruild worden . Ook geen geld terug.:joy:

Ga er maar van uit dat de meeste kringloopwinkels wel hun mannetje hebben die eventuele waardevolle horloges komen oppikken.
Gek zijn ze daar ook niet.

Kan natuurlijk een uitzondering zijn.

4 likes

This :point_up_2:

Kringloop moet zich ook gewoon aan de wet houden…

3 likes

Ok. De volgende keer als jij een vraag stelt, zullen we dan ook maar geen antwoord geven? Dan kan je nog even blijven gokken en hebben wij er ook nog plezier van.

17 likes

3 likes

Blijkt dit ineens een zeldzame prototype te zijn. :anguished:

2 likes

Mother of Pearl

1 like

Tijd geleden plaatste iemand ook iets waarbij vrijwel iedereen meteen nep riep. Bleek uiteindelijk toch echt te zijn. :man_shrugging:t2:

1 like

Zo zouden meer mensen moeten reageren als ze iets te duur / doms hebben gekocht op een veilingsite / marktplaats…

Ik weet niet hoe het verhaal in de kringloopwinkel is verlopen, maar neig deze keer ook iets meer dat ze je handig hebben bespeeld… als je er echt honderden euro’s voor hebt betaald zou ik ook teruggaan

1 like

Terwijl een blinde nog kan zien dat hij nep is. Delen die loskomen, en die coronet ook op de sluiting…

Zoals Maxima tegen Willem Alexander zei: je was een beetje ….

1 like

Beste @Ruijs. Ik denk dat elke verzamelaar wel eens een ā€˜domme’ aankoop heeft gedaan. Maar daarentegen ook wel eens een dikke mazzel heeft. Its all in the game.

Je kunt gewoon terug gaan en je beroepen op de wet. Namelijk het ā€˜verkopen van een ondeugelijk product’. Ongeacht regels van de winkel zelf. Zij horen dan gewoon je geld terug te geven. Als ze dan nog moeilijk doen dan bel je de politie en doe je aangifte. Beetje hard maken voor je pegels.

Succes!

Dat zou echt mooi zijn :laughing::+1:

En trouwens…kringloop treasures bestaan wel degelijk. Ik heb onlangs nog een Certina DS voor 5 euro uit een la getrokken. Door @Tokes laten servicen en al weken mijn daily beater :wink:

28 likes

Tuurlijk, maar een certina DS is niet zo’n klapper natuurlijk

1 like