"Rolex" bij de kringloop 😂

Maar wel echt :joy::joy:

4 likes

True :stuck_out_tongue:

1 like

Het is gewoon heel zuur lesgeld voor de TS

Iedereen kent de verhalen en TS is meegegaan in de “droom”

1 like

Pic?

1 like

Dat ding is echt heel gaaf.
Heeft Martijn wel vaker gepost op HF

1 like

Laat ze maar grapjes maken. Ik kan mij er wel wat bij voorstellen. Iedereen heeft wel eens een impulsaankoop gedaan. Zeker als FOMA meespeelt.

Mooi dat je je verhaal deelt! Sometimes you win, sometimes you learn…

Heb je al geprobeerd je geld terug te krijgen?

Welke wet? Kopen in een winkel geeft niet automatisch recht op ruilen of geld terug tenzij er iets mis is met de koop en niemand kan beweren dat hij voor X bedrag een echte Rolex koopt in de kringloopwinkel.

Staat eerstdaags op MP om er toch nog wat van terug te krijgen, in de hoop dat er nog domme mensen rondlopen… :sunglasses:

Dank denk je voor een dubbeltje ( in dit geval wat meer ) op de eerste rang te zitten.
En niet de waarde van het horloge te betalen.

Tja…dan kom je mooi bedrogen uit.

1 like

Goedemiddag, ik heb gisteren deze Rolex bij u gekocht voor 100 euro, maar hij blijkt toch nep te zijn.

17 likes

:joy:

Je hoopt voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en als dat dan niet lukt is er sprake van non-conformiteit? Houd toch op man.

1 like

Dit zijn toch wel de topics om van te smullen

Sorry meneer, dan geven we graag € 200 terug voor de overlast en teleurstelling.:joy:

3 likes

7 likes

Troll level 100 :joy: Nice!

1 like

Bedankt voor jullie feedback.
Wordt binnenkort nog wel vervolgd.

3 likes

Gelukkig :+1::+1:

Ruijs vraagt duidelijk om hulp en durft zijn 'mis’koop te delen met mede-horloge enthousiastellingen. We kunnen dan roepen hoe dom hij is geweest, maar dat heeft hij al een paar keer zelf kenbaar gemaakt dus dat is niet erg constructief. Met hem meedenken en hulp bieden is dat wel en dat is zijn vraag.

Daarbij, voor de één is 200 euro een lachertje maar voor de ander een heleboel geld. We kunnen niet in elkaars knip kijken.

Maak er een mooie dag van allemaal en succes @Ruijs :slightly_smiling_face:

8 likes

137 likes