Die heling klopt wel vaker niet als het vaak wordt gepolijst.
Daar is deze bezel nog een beetje te scherp voor, ik denk dat hij gelijk heeft.
Het kan ook aan de foto’s liggen, maar het lijkt ook staal ipv witgoud.
Je heb een “Certificaat van echtheid” ontvangen bij het horloge?
Is per definitie strafbaar
Lastig op foto’s te zien. Wellicht is er een nieuwe echte in gezet. Hij oogt wel wat geliger dan de kast.
Je bent wel echt behulpzaam hè?
Eigenlijk wel ja, ik heb het nu letterlijk uitgeschreven. Al is dat misschien meer overnemen. Toen ik mijn zoon wilde leren fietsen deed ik dat ook niet door zelf op de fiets te stappen en naar de Jumbo te fietsen. Ik liet hem er moeite voor doen.
Maar toch dank voor het compliment.
Wat je uit jouw reactie kunt opmaken is dat de bezel niet op het horloge thuis hoort, maar niet dat hij fake is.
Dan moet je beter lezen, het staat hier boven.
Nu ben ik klaar met je belerende vingertje, doei
Je bent nogal stellig. Kijkend naar andere foto:s is het niet de bezel die op een 16220 hoort. Maar zou het een 16234 kunnen zijn?
Wellicht heeft het horloge wel een andere ref. en hoort de de bezel er wel bij. Band er even afwippen voor de zekerheid.
Flowert zou trouwens ook zomaar gelijk kunnen hebben. Ik vind de bezel op sommige foto’s ook eerder op staal lijken.
Wat je geeft krijg je terug.
Wat boos allemaal weer
Zal door het slechte weer komen denk ik dat sommige zo reageren. Jammer van wat een leerzaam topic had kunnen worden.
4,4 k😱
Vreemde vraag, het horloge is aangeboden door de veilingsite als een
“Rolex Datejust Stainless Steel 16220
Automatisch stalen heren polshorloge met witte wijzerplaat, met originele Rolex Jubilee bracelet ref. 62510H met 555 endlinks.
Diameter kast: 36 mm
Conditie: Zeer Goed”
Met deze summiere informatie en de foto’s ben jij overgegaan tot bieden (niet gehinderd door enige kennis) en nu bezit je dit horloge (gecondoleerd).
Hoe kan het dan een 16234 zijn?
4,4K met die omschrijving en gezien wat er geleverd is
Ok, maar zo extreem? De ‘kartels’ lijken wel helemaal onder een andere hoek te staan. Ik zou eerder denken aan een after market fluted bezel eerlijk gezegd.
Is het Catawiki of wat? Gezien die omschrijving en wat er geleverd is, zou ik lekker een geschil opstarten. Of de foto’s moeten bij de advertentie eerlijk geweest zijn, maar dat zal wel niet.
Wat een gedoe allemaal.
Haal die band er eens af en kijk naar het ref en serienummer wat tussen de kastpoten staat en maak er even een foto van voor ons.