- Poppenkast
- Geen poppenkast
0 stemmers
Als 1. de brief nep zou zijn en 2. bij een second opinion het horloge samengeraapt zou zijn
Ik wil je ook 100% geloven, alleen vrees ik dat de band en het papier niet origineel zijn.
Ik hoop dan ook oprecht voor jou dat alles goed komt. Wij als HF proberen je alleen te helpen met je problemen.
Dat wil je als dealer toch niet. Die zal er toch ook uit willen komen. En ik geloof de kopende partij dat hij niet liegt.
Topperrrr
Ik stem tegen poppenkast en voor ook echt de kopende partij helpen.
FTFY
Ik voel weer een cartoon aankomen
Jij bent de poppenkast. Inmiddels meer berichten dan TS en er is nog geen zinnig woord uit je gekomen!
Dit topic vult een hele aflevering.
Ik volg dit sowieso vanuit professionele interesse.
Niks dealer…
HAN-DE-LAAR
Met een gebruikt product dat nu hipperdehip is, van een ijzersterk merk waarvan ook de niet-horlogefanaat weet dat er geregeld mee gerommeld wordt…
https://i.pinimg.com/originals/9f/c4/1e/9fc41e7dabfeef7efd549f98113ba346.png
Ik stap uit dit topic. Ik wens de kopende partij heel veel succes met zijn horloge en ik hoop echt dat de verkoper redelijk is. In tegenstelling tot wat ze hier stellen ben ik juist tegen poppenkast. Ik ben zoals Han het zei een inlever. Ik vind het oprecht zielig als je vader zijn droomhorloge koopt en dan totaal bedonderd wordt.
Zo en dat nog eens in een bericht.
Fijne avond allemaal
U noemt zichzelf jurist ? Nu is dit geen beschermde titel , maar een jurist die advies geeft om een dreigement te uiten vind ik weinig geloofwaardig.
Behalve dat gewoon een dom advies!
Dit was een quote van @Rossi11 ik ga er juist tegenin
En ik ben wel een jurist…
.[quote=“BG_, post:173, topic:252755”]
Ik zou echt dreigen met publiciteit o.a. op forum
Jaaaaa, DAAR los je wat mee op, dreigen…
Wat be-zielt je zo’n advies te geven?
Dreigen zorgt alleen voor een snelle escalatie van een conflict als dit waarbij je iedere normale communicatie die je nodig hebt om eruit te komen volledig ondermijnt.
Rossi11:
of anders juridische stappen.
Ja, dàt werkt wel…
Maar niet voordat je alles in het werk hebt gesteld de boel goed te onderbouwen en er toch eerst middelijk uit te komen.
[/quote]
TS moet sowieso de oude advertentie boven water zien te halen, eventueel met foto’s. Dat helpt enorm. Onder welke voorwaarden is dit horloge geadverteerd?
Over die brief: zou best is thuis in elkaar gedraaid kunnen zijn, nu de winkels gesloten zijn toch?
Dit soort topics -> popcorn
Ik wil eigenlijk niet meer reageren… maar wat ik zeg is dat als een verkopende partij een samen geraapt horloge verkoopt en brief zou vervalsen en het niet wil oplossen en hij een goede naam heeft, ik zijn naam niet zou beschermen en dat ook zou zeggen.
. Ik ga stuk.