Precies mee eens
Dit heb ik ook al meerdere malen gesteld. Hier kan de koper wat mee.
Dus je zou de verkopende partij liever stante pede publiekelijke door het slijk halen dan dat je eerst een bevredigende oplossing voor je probleem heb�
Nee eerst proberen op te lossen, maar als een brief vervalst wordt (wat ik niet denk) dan denk ik niet dat de verkopende partij redelijk is, jij wel?
Misschien ligt het aan mij maar ik geloof meerdere personen en verhalen in dit topic niet.
Vermakelijke topic, poppenkast of niet, ik heb net een half uur plezier en spanning gehad en zo te zien is het nog niet afgelopen⦠ik zie/hoor graag het vervolg!
Geen ideeā¦
Aannamesā¦
Levensgevaarlijk!
@JulienL zijn vader zal moeten zoeken naar een voor hem bevredigende oplossing, meer niet.
Daarstraks ook even whatās app contact gehad.
Gewoon wat er op de BBQ ligt. Of ze nog advies hadden met mbt een aubergine op de grill.
Dat wist ie allemaal niet. Wilde graag weten of ik horloge vragen had. Heel raarā¦
Wat een poppenkast hier.
Zeker, er is veel onduidelijk. Maar ik geloof de kopende partij. Waarom zou hij erover liegen S&C gesproken te hebben. Mocht echter de brief van S&C wel echt zijn, dan raad ik aan een second opinion (en indien dan niet in orde) dan juridische stappen. Echter als de brief vervalst is zou ik persoonlijk zeker wel de verkopende persoon duidelijk maken dat ik hiermee naar buiten zou treden
Voor iemand
Die niet meer reageert
Reageer je aardig veel
hahah scherp!
En de whatsapper bij s&c weet gelijk zeker dat de heer s.h. Van s&c deze brief heeft gestuurd? Navraag doen is niet nodig.
Of wordt dit aangenomen omdat het logo op het papier staat?
En daarmee voordat je je probleem hebt opgelost de boel laten escaleren?
Lijkt me, buitengewoon on-invoelend, erg vreemd gezien de situatie waarin de koper nu zit (reeds betaald voor het horloge) en om het maar bot te zeggen ronduit dom.
Maar, als ik even vragen mag⦠wanneer heb jij ooit een zakelijk conflict met deze werkwijze tot een goed einde gebracht?
Je gaat als gerenommeerde āhandelaarā of ādealerā toch geen brief vervalsen van een gerenommeerde juwelier. Als dat het geval is dan zou ik wel zeggen dat ik daarmee naar buiten zou treden.
Nogmaals: