Moet je dan maar poeslief blijven
Als dit mijn horloge was dan zou ik zelf naar een ad gaan om de originaliteit te laten bevestigen. Dan heb je een onafhankelijk antwoord waarmee je weer naar de verkoper kunt gaan.
Nogmaals ik geloof de kopende partij dit is alleen speculatief voor als de kopende partij niet de waarheid zou spreken.
KerelâŚ
Donder een hamburger op de grill.
Neem een paar biertjes. . Kom vrijdag terug
Daarnaast, wat voor juwelier ben je als je spullen verkoopt waarvan je zelf niet de autociditijd kunt vaststellen en je daarvoor S&C nodig hebtâŚ
Ik zal zo eens aan ze vragen wat ik morgen voor schoenen aan moet doen.
Nee, maar de koper is, met de koopprijs betaald, de onderliggende partij en wil wat van de verkopende partij.
Derhalve zal de kopende partij er voor het verkrijgen van een oplossing het meest mee gebaat zijn Op dit moment een âwerkbareâ verhouding met de Verkopende partij te houden.
Als je nu de verkoper teveel bruskeert gooit die zijn kont tegen de krib en gaat het ècht slepen, komen er juristen bij (@mr_brakke en ik zei de gek bv, allemaal viespeuken die juristen btw ) en moet je maar afwachten hoe het gaat lopen.
Rossi heeft momenteel niet zo veel te doen, nu alle races zijn gecanceldâŚ
Ik stop nu echt in dit topic en ga lekker van de avond genieten. Ik wens de kopende partij nogmaals het allerbeste.
Ja maar⌠ik was net aan het genieten!!!
Helaas ik ga ook lekker van mijn avond genietenâŚ
Ik gebruik ook altijd âditâ, maar âdezeâ is zeker niet fout. Hoewel dat enigszins tegennatuurlijk klinkt.
Net zo echt als de sluiting van de DD zo te zien
Geloof me ik ben er klaar mee
Sorry maar ik geloof je niet.
Ik ook niet.