4800 en 5200 gemiddeld dus precies 5k
Maak nou niet weer dezelfde fout door hier te gaan roepen wat je er voor betaald hebt
Nee dat was mn DJ haha alleen rick weet wat mn Explorer heeft gekost
List?
dubbel list, maar ik kan hem overnemen voor 2000
Ik wist het wel. En nog TWAALF reacties na uit het topic te zijn gestapt.
Welnee:
Juristen zijn leugenaars, allemaal.
In de stijl van de jurist, gewoon nóg een berichtje.
De nummer 2 is TS.
Edit: sorry @Chlorophyl je had dit punt al gemaakt. Beschouw dit als een update.
Jezus, wat een achterlijk topic. Met name de reacties.
Ik zie ook niet in waarom SC zoān amateuristische brief op zou stellen. Maar ik heb ook niet veel op met SC.
HƩƩl slecht ideeā¦
Ik zou langs GASSAN gaan voor een second opinion. Hoop oprecht dat je vader niet is bedonderd. Mocht het wel zo zijn dat je een refund krijgt en anders de verkopende partij aan de schandpaal en juridische stappen overwegen. Succes!!
okselfris hier hoor !
Nep is nep en als @AmsterdamVintageWatches het zegt dan is het zo.
Andere plaat, tritium mengen met luminova etc. is lastig want is en blijft Rolex en de vraag is of je dat verplicht bent te vermelden: is immers allebei āorigineelā Rolex.
Ligt dus erg aan de advertentie tekst.
Ik zou zeker gaan praten maar wel vriendelijk blijven. Wellicht heeft de verkoper het ook niet gezien.
Authenticiteit is de mate waarin iemand trouw is aan zijn eigen persoonlijkheid, geest, of karakter, ondanks externe krachten en invloeden. Het is een technische term in de existentialistische filosofie.
Dit heb op facebook gestaan.
ļø
Zoek de verschillenā¦
Vermakelijk dit.
Het is net Goede tijden slechte tijden. Je kan gewoon midden in het topic beginnen te lezen. Je hoeft helemaal niet bij het eerste bericht te beginnen om te weten waar het over gaat.
Ik twijfel niet alleen aan de echtheid van (delen van) het horloge maar ook aan wat andere zaken
En door ā¦
Chek de schroeven in je band eens. Die liggen wel erg diep.
Doet mij meer denken aan dit. 3 stuks voor 50 dollar
Dan een orginele link
@Rossi11 - wat zijn de juridische stappen die je voor ogen hebt? Ik zag al een aansprakelijkheidsstelling voorbij komen. Leuk, op grond van wat dan?
Ik snap je punt niet. Ik heb een authentic. Als het niet authentiek is trekt mijn hoofd steeds scheef. Het kan dus wel
En,is er nog nieuws ?
Haha, het is net een soap dit. Wel handig voor TS om hier nog even op terug te komen. @JulienL
Rammelt van alle kanten dit draadjeā¦
De bewering van TS dat de āverklaringā echt van S&C komt lijkt mij ook niet bepaald gunstig voor S&C in deze?