Als hij met S&C gesproken heeft en deze aangeven dat de brief juist is is het verhaal klaar toch?
De reacties in dit topic rammelen harder dan het horloge :-p
Ja astonmartin heeft weer cola en chips in huis…
Maar zoekt een topic waar hij dit kan nuttigen
Geloof jij dat?
Want hij heeft degene die de brief gestuurd zou hebben (de heer S.H.), ook echt kunnen bereiken op koningsdag-avond?
Of zou het gewoon iemand zijn geweest die de whatsappjes beantwoordt van S&C en zonder navraag te doen, zegt dat de brief van S&C is.
Dit tweede lijkt me een stuk aannemelijker.
Enige oplossing is naar S&C bellen en vragen om de heer S.H. te spreken te krijgen lijkt me zo.
Dat hij met s&c gesproken heeft en dan deze aangeven dat de brief juist is?
Ja.
Ik zou eerder naar een ander filiaal bellen en daar navraag doen (een objectief oordeel dus).
Om te voorkomen dat iedereen hier dadelijk weer los gaat met SPECULEREN.
Wij zijn in contact met de persoon die de brief heeft ondertekend.
We krijgen van hem een nieuwe brief, en een persoonlijke mail dat hij deze “case” behandeld heeft.
Navraag doen naar wat precies?
Of je band echt is via de telefoon?
Hoi hoi!
Wat een actief topic is dit zeg.
Nou, toedels
Alle essentiële ingrediënten zijn aanwezig: Rolex, vervalsing/replica, forumexperts en genoeg plotwendingen.
Wel jammer dat de reputatie van S+C (misschien toch al twijfelachtig op het gebied van vintage) weer schade oploopt als ze durven te stellen dat deze band helemaal echt is. (in een slordige brief)
laat dat nou altijd een topic zijn waar jij heel erg aanwezig bent.
Met nog steeds de bewering dat de sluiting (en de rest) echt is???
Dit begint toch wel de leukste rubriek van het H.F te worden
Voor zover bekend tot nu toe wel ja.
Ik wil verder over niemand slecht praten, maar er zijn maar een handje vol mensen die echt verstand hebben van horloges en hier ook uitspraken over mogen doen in mijn ogen.
Ik sta er dan ook niet van te kijken dat S&C de sluting als echt keurt.
Wil er wel even aan toevoegen, mocht het een echte brief zijn van S&C,dat ik het jammer vindt dat hier meerdere personen gisteren roepen dat het niet klopt (los van een spellingsfout, wat menselijk is). Zonder hier verder gegronde redenen voor te noemen aan de hand van een voorbeeld of dergelijke.
Episch dit topic.
Jammer dat het Rolex Service Center in Brussel nog dicht is. Bij twijfel zou ik de DD daar laten servicen en de sluiting en band laten authenticeren.
Het forum hier zit er anders vol mee,sterker nog er zitten hier meer dan genoeg mensen met meer expertise in hun grote teen dan wat er in de hele S&C rondloopt.
Ik zou deze groep mensen niet gaan betichten van onkunde omdat zij jou ‘’ in jouw ogen’’ belachelijk maken.
Als jij met de informatie die je tot nu to gegeven hebt nog serieus behandelt wil worden,zou ik de goede raad hier ter harte nemen en dat ding naar een echte kenner brengen (@AmsterdamVintageWatches) en daar mee verder gaan.
Ik weet niet wie je loopt te verdedigen of met welke redenen maar het hele verhaal komt heel vreemd over in ieder geval.
Goed zo mien jong gij weet hoe het echt zit…
Je weet gewoon niet meer wie je nou moet geloven en wat er speelt. Ze zouden dit moeten verfilmen!
Doel ik hier op dat er geen kennis is? Ik heb mij bovenstaand meerdere malen bedankt voor de informatie. ik ga hier dan ook verder niet op in.
Ik merk alleen steeds meer dan een x aantal personen nogal snel op hun tenen getrapt zijn.
Gelukkig ben je dan bij de juiste persoon terecht gekomen. Top. Hoe kwam je daar zo snel bij uit? Ik neem aan dat je zijn nummer niet van de juwelier waar je het horloge hebt gekocht hebt gekregen?