Gisteren is er contact geweest met S&C, hier heb ik contact gehad met x van S&C Maastricht. deze heeft mij verzekerd dat de brief echt is aan een x aantal punten. omdat er nogsteeds twijfel was heb ik gevraagd mij in contact te brengen met de ondertekende. Deze persoon is vrij, dus hier kan verder niks over worden gezegt.
tevens is mij toegezegd dat ik van de ondertekende een persoonlijke mail krijg en een nieuwe brief.
zeer jammer dat alles hier in twijfel gebracht wordt. ik neem dit niemand kwalijk maar voor mij is dit niet de manier van communiceren met iemand die je niet kent.
ik neem hier dan ook verder afstand van en iedereen mag hier onder verder doorgaan met speculeren.
Huh wat? Je komt hier zelf je twijfel uitspreken⦠Dat deze twijfel gerechtvaardigd is wordt hier bevestigd. En nu mag ineens niets meer in twijfel worden gebracht? Want je hebt een twijfelachtige brief met een twijfelachtige herkomst.
Ik twijfel nu wel een beetje of ik hier twijfels bij moet hebbenā¦
Maar wat zeggen zij dan expliciet over die stempels in je clasp? Of die brief echt is interesseert me echt geen fluit, het gaat om die band en wat zij daarvan vinden.
Dat is nou jammer, ik weet zeker dat er een heleboel mensen benieuwd zijn naar de afloop.
De tip om het horloge maar te laten servicen lijkt mij wel een goede, en dat Belgische Rolex servicecentrum is toch bij u om de hoek?
zojuist telefoon gehad van mijn vader. hij heeft contact gehad met Sander. H.
De brief is echt en door hem persoonlijk ondertekend!
als ik nog extra informatie krijg vanavond horen jullie het ook.
Voor mij mag het Topic nu wel dicht want voor ons is het klaar.
Wij gaan er verder niks meer mee doen, voor ons is het nu een kwestie van het verlies beperken. dus naar Rolex service brengen of er een advocaat op zetten etc.etc. is geen optie voor ons.
Tuurlijk, vanuit het oogpunt dat je je gelijk moet halen, daar speelt geld geen rol. maar zo zitten we niet in elkaar.
voor degene die twijfel trekken uit het verhaal dat nu opeens āwelā contact is geweest met dhr. zelf, trek zelf je conclussie.
Maar even serieus als ik het goed begrijp heb je een Rolex met een fake bandje gekocht bij een grijze dealer. Die grijze dealer heeft hem naar S&C opgestuurd gehad en die geven aan dat de band echt is.
Meerdere mensen hier waaronder AVW geven aan dat het fake is?
Oja, en je durft de gene waar je hem vandaan gehaald hebt er niet op aan te spreken?
O man o man⦠wat een verhaal.
HOE kan je zo zijn dat je niet je gelijk wilt hebben als je verdomme een fake gekocht hebt als echt. Damn son!
Kan zijn dat ik het helemaal verkeerd begrijp en zojuist een hoop onzin getypt hebā¦
nee je begrijpt het helemaal goed.
enkel heb je een bepaald gevoel bij een persoon. en soms is het slimmer om er verder niet te veel ruzie of wat dan ook mee te maken.
en dan kun je beter je verlies nemen dan later spijt te hebben.
en voor wat eigelijk? ā¬10.000+ ? het is en blijft maar geld.