Rolex Day Date 18038

Dit was het laatste wat we er over kwijt willen.
Bedankt voor de hulp voor degene die ons geholpen hebben met de informatie betreft de band.

Hopelijk komt dit horloge nooit meer op de markt.

Dank je wel voor het delen van je verhaal.
Ik heb genoten.

@JulienL is een keer met zijn pa bij mij thuis geweest. Ik weet dat hij pas kort lid is, maar het is een nette jongen.

Ik geloof zijn verhaal derhalve ook direct.

Gezien het feit je een rechtzaak aan je broek krijgt wanneer je je negatief over iemand uitlaat op een openbaar forum, zoals 1000x gezegd door Jur, zou ik dit ook niet zo snel doen.

Misschien wat minder tof doen vanaf de zijlijn.

11 likes

Nou, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Ik zou het er alleen niet bij laten zitten.
Ik ben de laatste die roept om het noemen van namen hier op een openbaar forum. Ik mag het toch vreemd vinden dat iemand vrij luchtig doet over een horloge van € 10.000,-- waar iets aan mankeert… je staat volgens mij gewoon in je recht om verhaal te halen.

Maargoed… wil de TS verder niet aanvallen… als het allemaal klopt is het al vervelend genoeg.
Ik ga een ander topic volgen…

2 likes

Ikke niet :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Ik vind het ook vrij apart. Vooral vanwege het feit dat Jasper van AVW in mijn ogen een van de ‘handje vol mensen’ is die er echt verstand van heeft. Als hij zegt dat het 100% fake is dan is dat ook zo. :sunglasses::ok_hand:t3:

1 like

Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen, helaas.

Maar ik ben het er mee eens dat ik het er niet bij zou laten. Ik zou doorgaan tot ik gelijk krijg en anders dan maar kijken wat een “proces aan mijn broek” voor gevolgen zou kunnen hebben.

Eerste stap zou een second opinion zijn. Dit is in elke branch normaal.

3 likes

Dan zit je nog met die dial​:joy::rofl:

1 like

Het gaat om de sluiting: 80.000 man geeft aan dat deze fake is en dit wordt weerlegd middels een bedenkelijk briefje… Wat valt hier nu niet aan te snappen?

My two cents? Horloge is gekocht bij X, er zit ‘plots’ een fake sluiting op, TS gaat terug naar X, X zegt dat het horloge met een andere sluiting is geleverd. Gezocht wordt naar ‘argumenten’ om X zover te krijgen coulance toe te passen.

1 like

Dit zou ook mijn keuze zijn, dan is het klaar!

@JulienL
Als je een poeperd ben moet je ook geen zaken gaan doen met duistere types,
Als je een slecht gevoel heb bij een verkoper moet je er al niet kopen. Of durfde je ook geen nee te zeggen tijdens de aanschaf? :joy:

Wat probeer je nou duidelijk te maken? Ben je weer met de verkeerde been uit bed gestapt?

Dat ik het nogal slap vind. Om 10k te laten zitten uit angst.

Hij zal zo zijn redenen hebben. Daarnaast is zijn vader er ook bij betrokken en die heeft er ook een mening over.

Dit topic heeft slechts nog 1 ding nodig, @Jurk kom er maar in met die godfather tekening!

3 likes

Het gaat ook niet om 10k maar on 2k ofzo.

Ja voor alleen de band. Maar van de rest zou ik sowieso ook niet keer kunnen genieten.

Een second opinion lijkt me een logische stap in dit geval. Hele kwalijke zaak dat enkele ‘experts’ bij S&C een fake band niet herkennen ondanks jarenlange studie.

1 like

Op basis van mijn spoedcursus over tritium in dit topic van Han, ben ik er vrij zeker van.

Je gaat er van uit dat deze band er op zat toen hij bij S&C was. Zonder foto’s bij die brief weet je dat dus niet zeker

10 likes