Rolex Day Date 18038

Het briefpapier en lettertype van Schaap Citroen ziet er heel anders uit

3 likes

image

6 likes

Ik ga stuk :joy:

1 like

En factureren voor elk bericht?

2 likes

Maar even voor de duidelijkheid, jullie denken dat de brief vervalst is?:joy:

3 likes

Het kan zijn dat in deze Corona tijden dat niet mogelijk was en ze nu zelf een provisorisch iets in elkaar gedraaid hebben.

Er mist alleen nog zo’n aliexpress ā€˜original’ sticker op.

2 likes

Denk het niet alleen, ik weet het praktisch zeker.

Het woord authenciteit bestaat al niet eens.

4 likes

Denk het niet alleen… zou ā€˜m eens naar een ander filiaal van S & C sturen… wel anoniem… i.v.m. vervalsing… hier ben ik geen leek in :wink:

Precies dit! Komt nieteens in de buurt van het origineel.

Ik ga morgen contact opnemen met S&C. Dit lijkt wel een foute film🤯

1 like

Ja lette niet op uiteraard ligt. Zat met een zonnebrilletje lekker in tuin te typen

Ik had op zich geen reden om dat aan te nemen, maar nu valt wel het gebrekkige Nederlands en het feit dat de envelop niet is afgesloten (die zal misschien in het handje zijn meegegeven, maar waarom staat er dan een adres op?) op z’n plek.

Dus als ik het goed samenvat: je hebt een Day Date gekocht met neppe sluting, je gaat hier mee naar de juwelier die hem heeft verkocht en die geven aan hem te laten checken bij Rolex. Rolex kan die nu niet naar toe ā€œi.v.m. Coronaā€ dus sturen ze hem zogenaamd naar S&C en bouwen ze dit documentje in Word?

Zou zeker ook aangifte gaan doen van oplichting als dit het geval is. Denk dat Schaap & Citroen hier ook wel wat mee gaat doen.

9 likes

Ja dit kan echt niet als dit het geval is

1 like

Ik zal hier indd mee naar schaap en citroen gaan. Dit is echt not done.

Daar lijkt het steeds meer op. Snap niet dat een ā€˜betrouwbare’ juwelier dit durft

Dit meen je niet?! Een in Word getypte S&C verklaring. Mijn nieuwe lievelingstopic.

4 likes

Certificaat

19 likes

Blijf het heel sneu voor de koper vinden… zo kun je absoluut al niet meer genieten van je droom

1 like