Rolex Day Date 18038

Met alle respect, hier zou ik het niet bij laten zitten. De sluiting klopt sowieso niet. Wellicht dat de rest wel goed is, maar als s&c de sluiting als echt bestempeld is hun geloofwaardigheid wel weg. Voor mij dan. Ik zou zeker is naar een ander gaan voor inspectie en bij de desbetreffende juwelier én s&c een claim neerleggen (aangenomen dat s&c het niet voor gratis gedaan hebben);dan wel geld terug of een andere tegemoetkoming. Het klopt gewoon niet.

3 likes

Snap deze reactie zeker, helaas de wereld van horlogehandelaren (daarmee bedoel ik ook de juweliers met winkel) niet alleen maar zuivere koffie.
Wij laten het hier verder bij om verdere problemen te voorkomen.

Ter info over S&C, ze bevestigen specifiek ook de echtheid van de sluiting EN band.

1 like

Niet zo laten in ieder geval …

Oei dat is wel heel kwalijk

Wat zou je hier dan mee doen?
Zover ik begrepen heb is het horloge zelf opsturen naar geen optie.
Zolang de Verkopende partij niet mee wil werken blijft het een eindeloze discussie want, is het wel de band/sluiting die er al op zat?

Klinkt als een louche handelaar. Komt 'ie je 's avonds even opzoeken dan?

Ga eens langs bij een andere AD (Gassan) met het certificaat van schaap erbij. Ben benieuwd.

1 like

Het betreft toch echt een bekende juwelier.
Op het tweede zal ik maar niet ingaan… haha

Sorry maar geloof er helemaal niks van dat S & C een echtheid certificaat m.b.t. de sluiting zou hebben afgegeven. 100% nep en ik ben een leek en zie het…

Dan zou ik er ook mee langs Gassan gaan (

Summary

of zeggen geen certificaat te hebben ontvangen…

).

1 like

Ben nog op het werk, zal zo eens een foto maken als ik thuis ben.

Ik zou weldegelijk naar een andere AD gaan bv Gassan en het certificaat van S&C niet vermelden om aldus een neutraal oordeel te bewerkstelligen.
Doe heel je verhaal en vraag om het uurwerk alsook band en sluiting op echtheid te controleren.
Misschien is de juwelier van wie je gekocht hebt wel een heel goede klant van S&C :wink:

3 likes

Inderdaad. Ik liet het er zeker niet bij zitten als je er een goede marktconforme prijs voor betaald hebt. Ik ben jurist dus van mij kregen ze direct een brief waarin ik ze aansprakelijk zou stellen o.g.v. dwaling en op basis daarvan mijn koop ongedaan zou willen maken

Krijg je wel discussies over onderzoeksplicht enz. Echter professionele juwelier dan sta je wel sterk

Zeker met foto’s van de verkeerde band

Bij aankoop (als je die hebt)

Maar goed ligt ook aan omschrijving advertentie

Nee, doen ze ook niet.

Schrijf je ook zo naar je clientèle? :joy:

25 likes

En nu met z’n allen de heer S. H. aan de schandpaal nagelen :joy:

Als je je eigen gegevens weg haalt, lijkt het me wel zo netjes om ook de naam van degene die het heeft ondertekend weg haalt.

1 like

Daarover gesproken, alles is gewoon leesbaar door die vage zwarte lijntjes heen.

1 like

Lijkt me een goed moment om schaap en citroen hiervan op de hoogte te stellen en overwegen naar de politie te stappen.
Dit is gewoon vervalsing.

2 likes

2 likes