Heren, ik heb hier en op Marktplaats mijn JLC Master Geo te koop/ruil staan. Ik heb een aanbod ontvangen voor een ruil tegen een daydate uit 1980. Geen papieren, geen doos, op leer dus feitelijk head only. Oorspronkelijk zat er volgens verkoper een briljanten bezel op maar deze is vervangen door een van goud, origineel van Rolex wordt gezegd. Verkoper vermeldt verder dat 100% in orde is en dat keuring geen probleem is, vaste dealer is kennelijk Gassan. Ik heb maar 1 foto ontvangen, meer schijnt lastig te zijn want horloge ligt in kluis. Gaat om dit horloge. Wat vinden de kenners hier ervan?
Duitse dag vind ik persoonlijk wel aardig en dan neem ik iets lagere waarde op de koop toe.
Maar aangenomen dat horloge zwaar gepolijst is - wat is dan de waarde van zo’n ding?
Verkoper moet wel pro-actief zorgen voor een aantal goede foto’s; geen excuses over de kluis. Ik ben Rolex liefhebber, maar geen kenner genoeg om mijzelf hierover serieus uit te spreken, maar Ramon @Crownguard kan dat denk ik wel.
PVO, ik help je even een handje ! Het door jou aangeboden horloge is echt veel fraaier dan zichtbaar op jouw goed bedoelde polaroids.
Wel even een extra krasje en hairline hier en daar op die van jou, maar dat mag de pret niet drukken. Mensen, voor kleine 5K heeft u dit geweldig mooie horloge! Kijk ook eens naar dat werkelijk schitterende relief rond alle wijzers!
Hier wel zichtbaar…