Zo te horen heb je absoluut geen noodzaak om iets toe te voegen aan je collectie en ik vraag me af waarom je het dan zou doen.
EDIT: Sorry voor de addendum, maar Rollie weg en dan zo’n Nomos Aqua serie Neomatik van 200m WR met witte plaat kan ook nog. Het is zomers, kleurrijk, bomb-proof en in mijn optiek het ultieme vakantie horloge of überhaupt het ultieme horloge voor alledag.
Die heb ik je vaker zien gebruiken. Wat bedoel je hier precies mee? Hebben de nieuwe Nomossen bepaalde krasvaste/antimagnetische/schokbestendige eigenschappen waar ik niet van weet?
Ik heb deze gister gepast. De kleur van de dial is niet heel slecht. Maar mocht ik het ooit voor het zeggen krijgen bij Rolex, gaat degene die de rode markers heeft bedacht er als eerste uit.
Ik heb niet echt een goed advies voor je. Maar persoonlijk vind ik de DJ wel een mooie klassieke klok die goed draagbaar is. Ik ben niet zo thuis in de verschillende modellen.
Wat betreft die cyclops, ik heb er ook heel lang tegen op gezien. Was even wennen, maar moet zeggen dat ik er totaal geen moeite mee heb. Vind het wel grappig…
Zojuist de blauwe sunburst Oyster 39mm om de pols gehad, alsmede de Rhodium dial. Die zijn allebei prachtig. Toen een Nomos Aqua in zwart goud, 38mm… Ik zou wel eens zo’n ding kunnen gaan halen ipv de grand Seiko. Maar de Oyster no date is geweldig.
Ik ga hier op vakantie tegen een hele mooie Seadweller 16600 aanlopen (ik heb natuurlijk online even het lokale aanbod bekeken). Ziet er erg netjes uit, compleet en een redelijke prijs…kijken of ik me kan inhouden.
Kan mogelijk aan de belichting liggen, maar de lug boven rechts lijkt wel redelijk gepolijst. Dus zou even goed kijken of ze allemaal nog wel lekker scherp zijn.
Verder gewoon je gevoel volgen, een dergelijk horloge ben je ook makkelijk weer kwijt.