Meer voor een vrouw eerlijk gezegd met die paarse dial
Heerlijk luxe problemen haha
Ik heb niet echt een goed advies voor je. Maar persoonlijk vind ik de DJ wel een mooie klassieke klok die goed draagbaar is. Ik ben niet zo thuis in de verschillende modellen.
Wat betreft die cyclops, ik heb er ook heel lang tegen op gezien. Was even wennen, maar moet zeggen dat ik er totaal geen moeite mee heb. Vind het wel grappigā¦
Zojuist de blauwe sunburst Oyster 39mm om de pols gehad, alsmede de Rhodium dial. Die zijn allebei prachtig. Toen een Nomos Aqua in zwart goud, 38mm⦠Ik zou wel eens zoān ding kunnen gaan halen ipv de grand Seiko. Maar de Oyster no date is geweldig.
Nomos Aqua in 38?? Wist niet eens dat die er wasā¦
Ik ga hier op vakantie tegen een hele mooie Seadweller 16600 aanlopen (ik heb natuurlijk online even het lokale aanbod bekeken). Ziet er erg netjes uit, compleet en een redelijke prijsā¦kijken of ik me kan inhouden.
Duurt dan langer dan ik dacht.
Maar ik zou hem binnenhalen.
Wie weet in de loop van de week. Is van 2003, dus geen tritium, maar wel de āoudeā en platte kast. ļø
Ik zou het alleen al gaaf vinden als deze in de HF roulatie komt.
Kan mogelijk aan de belichting liggen, maar de lug boven rechts lijkt wel redelijk gepolijst. Dus zou even goed kijken of ze allemaal nog wel lekker scherp zijn.
Verder gewoon je gevoel volgen, een dergelijk horloge ben je ook makkelijk weer kwijt.
Prachtexemplaar!!!
36mm. Sorry. Hij leek groter.
Ik stond voor hetzelfde dilemma en heb toen de BLNR er bij gekocht.
Pull the trigger
Bomb proof als in degelijk, heel erg waterdicht, dus met recht beach to boardroom.
Aparte dezeā¦ik vind hem toch wel iets hebbenā¦
Apart zeker. Ik denk eigenlijk TE apart.
Harley Davidson noemen ze dit toch? Stond een dj op mp met een extra HD dial.
Mix and match
Mooie foto. Staat niet eens heel verkeerd.
Die van jou staat nog bovenaan hoorā¦