En de band helemaal geborsteld.
Dat vind ik al een pré
Al eens nagedacht over een Speedmaster?..
Je bedoelt over mijn 4e Speedmaster?
Oef! Heel fraai.
Ik ben zelf nog niet klaar voor geel of rosé goud, maar zeker heel mooi in balans deze.
Ik weet het. Vandaar de knipoog. Vier maal is… euh.
Ik vind dat model met die rode letters van een paar posts terug heel bijzonder, alleen die bezel, daar kan ik moeilijk aan wennen. Zou zelf waarschijnlijk voor die oude SD gaan. Erg tof horloge!
Nee! Wel bijzonder maar niet een klok die je gaat plezieren. Overigens is de suggestie wel gaaf. Nooit eerder gezien.
Wanneer Citizen of zeg Steinhart zó een model uit zou brengen, zouden mensen dit model óók mooi vinden?
Vraag mij af.
Die vind ik erg gaaf…ook met gladde bezel. De 116000 i.p.v. 116034 dacht ik.
Voor een leuke prijs te koop en een Rolex waar je alle kanten mee op kan. Net zo gaaf op nato als op staal.
Zou echt iets voor mij kunnen zijn. Ik hou wel van een afwijkend model dat niet in ieders straatje past.

Even de follow up. Vandaag de Rolex ‘Harley Davidson’ geprobeerd evenals de getoonde JLC en de SD. Ze worden het alledrie niet. De eerste was best heel aardig vond ik, aardige maat toch wel, maar voor de langere termijn denk ik dat hij gaat vervelen. Inderdaad zoals sommigen al zeiden een beetje teveel funky gemixed met traditioneel.
De JLC was prachtig, maar ongetwijfeld een opnieuw opgemaakte wijzerplaat en met 34mm vond ik hem toch echt te klein.
De SD natuurlijk prachtig. Zeer mooie staat, maar ik heb een SD4K gehad en die heeft het ook geen half jaar volgehouden. Dus toch maar niet gedaan.
De verkoper (Portugal) kwam ook nog met een Submariner zonder datum aanzetten. Gepolijst, maar niet te gek. Zeer netjes op het eerste oog. Mocht ik voor 4K meenemen, incluis papieren. Ook eerder gehad (met datum dan). Ook maar laten liggen.
Ik geloof nu dat ik toch maar een Oyster Perpetual 39mm blauw ga zoeken…die zit wel dicht op mijn Explorer, maar ik vind hem wel super.
Rolex Daytona SS 116520 Black dial 2000 SEL origineel
€ 9.900,00
http://link.marktplaats.nl/m1185554897?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_content=app_android&utm_campaign=socialbuttons
Daytona is niet aan mij besteed vrees ik.