Je snapt het zelf heel goed hoor, dus laat je niet van de wijs brengen. Ik zou een Submariner aanbevelen. Veel platter en comfortabeler om te dragen. Met datum ( en loupe) 116610, of nog mooier, zonder datum 114060.
Seadweller en Deepsea zijn veel te dik en wiebelig op de pols. Alleen maar nadelen, tenzij je van plan bent om er dieper dan 400m (300m + 25%) mee te duiken, wat 0,0001% ook echt doet.
GMT ook prachtig, maar de band is met de gepolijste middenschakels een krassenmagneet, en heeft niet (zoals de Submariner) de prachtig verstelbare sluiting.
O ja, ik heb 3 Subs en 3 GMTâs gehad en gedragen, en alle soorten Seadweller en Deepsea gepast, dus spreek uit ervaring, en oordeel niet van alleen een folder.
En @Boetje: een BLNR tellen we ivm de schaarste maar even niet mee.
Heb ik slechts enkele dagen in bezit gehad, en van de verkoop zal ik eeuwig spijt houden
En⊠de BLNR (GMT) heeft wel een soort van glidelock-achtige mogelijkheid. Werkt voor mij net zo goed iig. En heb ze ook beide. Mbt krassenmagneet, so far so good, maar kan me er wat bij voorstellen.
Omdat je, als iemand de originele post weghaalt, in elk geval nog een screenshot hebt. Daarnaast help je IG (dus Facebook) niet aan link sharing statistics /aluhoedjeaf
Ah,
911 was an inside moonlanding, jet fuel canât melt jubilee bandjes.
Ik snap het probleem niet zo. Zij mogen die statistieken van jou niet vergaren omdat?
Het nu niets lijkt maar het pas echt ongemakkelijk wordt als ze het tegen je kunnen gebruiken, lees âThe Circleâ.
Nee nee, je verwart mij met iemand anders vermoed ik
Die statistieken was een bijkomstigheid, het gaat mij meer om het verdwijnen van de post.
Haha ja, die snap ik.
Riddle me this, hoe kunnen ze het delen van wristshots tegen mij gebruiken?
Riep ik ook al in het begin⊠maak even je huiswerkâŠ
Ik weet niet wat âriddle me thisâ betekent, maar het gaat zo ver dat als in "the circleâ wordt waargenomen dat jouw pols plots 0,004cm vergroot is, gaat jouw ziektekosten premie automatisch omhoog en moeten jouw ouders plots op extra bezoek bij de huisarts voor obesitas controleâŠ
Het is een geintje natuurlijk, maar lees het boek eens, van Dave Eggers geloof ik, geweldig hoe die in 2013 al datamisbruik kon beschrijven, waarover sommigen nu pas gaan nadenken
Ik heb nu pas in de gaten dat je het erom doet @ener. In t begin vond ik het zielig. Nu gewoon irritant.
En in Frankrijk goedkoper.
Heb ook nog de Datejust II, de Batman en de Hulk. Qua comfort zijn die iets lichter dan de Seadweller 43, maar eens die laatste rond de pols laat die je niet meer los. Voor mij is det âdĂ© volwassen Subâ. Je moet er wel een beetje pols voor hebben. Wat een pracht van een RolexâŠ
Doet wat die moet, maar is niet zo handig en precies als die van de Sub. en de SD.
Haha, grapje zeker. Ik heb de LN en de BLNR gehad en er zit absoluut niet zoiets op. Je bedoelt toch niet de easy link ?
Denk dat hij dat bedoelt.
Erg mooi, maar een stuk groter dan een Sub, en veel duurder. Prachtig voor een verzamelaar, maar het zou in dit geval niet mijn advies zijn, en dat was uiteindelijk de vraag.
Eens! De sweeping hand is zo tof
Een Sub goedkoper dan een GMT ? Echt niet.
Zwarte sub is duurder dan een zwarte Gmt. Hulk is duurder dan BLNR. Nieuwe Pepsi doet lekker niet mee
Dat bedoel ik ja. Ook een mogelijkheid om binnen 2 seconden met horloge nog om je pols het bandje losser of strakker te zetten toch. Ik heb ze ook beide. Ok, glidelock geeft je de mogelijkheid om een âgrotere afstand te overbruggenâ, maar zoveel heb je vaak niet nodig. Kan bij easylink ook btw, maar moet je pinnetje verzetten.