Ja, mocht het een enige Rolex worden, dan zou ik misschien ook kiezen voor de Sub., het eeuwige Rolex visitekaartje.
Ik bedoelde niet perse een zwarte.
Glidelock en easylink zijn echt met geen mogelijkheid te vergelijken, sorry. Oa Glasshütte en Omega hebben wel een vergelijkbare sluiting als Glidelock. Superhandig om 10 verstelmogelijkheden te hebben van 2mm. Zo zit het horloge werkelijk altijd perfect op zowel je linker als je rechterpols. Een ernorm pluspunt van de duikers tov een GMT.
Easylink is gewoon een uitklapbare schakel waardoor je 5mm extra bandlengte krijgt, bv als je pols opgezwollen is bij heet weer.
Het is natuurlijk niet hetzelfde. Maar mijn punt is: Je wilt idealitair een systeem dat voldoet voor als je pols wat dikker is in bepaalde omstandigheden. Dan voldoet de easylink bij mij perfect. 5mm is meer dan genoeg.
2 cm heb ik nooit nodig, de glidelock verzette ik altijd maar 1 standje. Moet wel zeggen dat ik horloge zelden of nooit rechts draag.
Ik moet me daar bij aansluiten. Glidelock is inderdaad nog perfecter, maar Easylink voldeed bij mij ook altijd goed.
Ik herken dit heel erg. Bedankt voor het maken van dit topic dus!
Als er ooit een rolex in Huize D komt wordt het ook een zwarte duiker, waarschijnlijk een 14060M.
Dan ben je echt wel een stuk goedkoper uit …
Ja. Dat klopt. Maar is dan ook geen Rolex duiker.
Precies.