Dan ben ik net op tijd geweest😃
Even voor de goede orde: ik ben de man die echt keihard riep dat Rolex nooooooit een stalen Pepsi GMT ging uitbrengen. Dat de pepsi voortaan (of in ieder geval voorlopig) alleen witgoud zou zijn. Echt.
Ach, we zullen woensdag wel zien. Wellicht dat ze een Coke gaan presenteren of de zwarte GMT herintroduceren met geüpdated uurwerk
Stel je eens voor.
De Rolex ‘Perpetual Peace’ limited edition van 100 stuks.
Een fifty-fifty combinatie van beide wijzerplaten maakt de blauw-gele vlag van Oekraïne.
Alle 100 stuks onder de veilinghamer voor steun aan de natie Oekraïne.
Dan zouden we niet meer zo veel over die MoonSwatches hoeven te praten…
Pffff. Pretty boring.
Ik hoop persoonlijk ook op een GMT Master II Coke, Geelgouden Skydweller (met hulk groene plaat), nieuwe Airking en nieuwe Milgauss, titanium Yachtmaster zonder datum. Nieuwe Turnograph zou wel gaaf zijn naar jaren van afwezigheid.
Alweer ? Dat zou de 2de keer zijn dan
Die helemaal rechts, is dat een Zenith?
Is er enige onderbouwing dat er een nieuwe Air King zou komen?
Anders dan dat de huidige al “redelijk” lang gevoerd wordt en het Bloodhound Project al jaren gestopt is?
Prepair to go skywards. Dat zou een aanwijzing voor de AK kunnen zijn. Maar een Space Dweller zou ook een optie zijn De hoge kast icm de bezel is ook wel aanwijzing.
Okay.
Alleen crownguards hebben nog nooit op een Airking gezeten. Maar misschien is dat voor een nieuwe GMT dan, wie weet.
Volgens mij is er überhaupt nooit een model geweest met smooth bezel en crownguards.
Wel mooier dan een Daytona, dus die kans is groot
Als je goed leest staat er “wish list” maar een nieuwe AK en ook een nieuwe TOG zouden natuurlijk wel echt vet zijn.
Zwitsers zijn neutraal weet je nog?
Misschien niet helemaal.