Nieuwe teaser van Tudor. Nieuwe Ranger?
Zou het wel goede stap van Tudor vinden om de Ranger een update te geven en goed te positioneren. Tudor is nu een beetje een one trick pony met de Black Bay (en een beetje de Pelagos). Zou mooi zijn als ze met de Ranger aandacht in hun collectie een beetje weten te verleggen van de Black Bay af…
Zou ik ook denken met die teaser.
Denk eerder een North Flag.
Even het hele topic uitgelezen en moest af en toe wel even lachen om de waarzeggers.
Afgelopen week een paar kringloop winkels in geweest om te zoeken naar die glazen bol.
Verdorie nergens te vinden, wat betreft Rolex kijk ik regelmatig wat de prijzen doen. Echt een gekkenhuis. Ook las ik dat er door velen vanuit gegaan wordt dat je een Rolex koopt om niet te dragen maar als investering. Ik heb er maar 2 niet als investering maar gewoon omdat ze mooi zijn en om te dragen natuurlijk. Wissel wel regelmatig van horloge dus ook de rolexen hebben af en toe rust. Maar als ik op chrono kijk dan zie ik de absurdste bedragen staan, keiharde handel dus.
Ik zou nog wel een sub op staal willen hebben maar wel voor een “normale” prijs, niet te krijgen dus bij de AD’s. Alle AD’s gebeld, niet te krijgen. Geld dus ook voor de YM two tone, laatst zei iemand hier, dat model is nog wel te krijgen hoor. Volgens de AD’s dus niet. En even binnenlopen is voor mij niet te doen “balen”, dus maar rustig afwachten tot er weer eens een sub op staal te kopen is tegen list. Hoop doet leven toch? . Maar een Tudor sub op staal mag ook voor deze poor man
, ook niet te krijgen dus!
Arme Jehova’s, worden ze hier ook al uitgesloten en ze zingen zo mooi voor ons
Rolex heeft zojuist een nieuwe video geüpload maar wat gaat het worden? Toch de Air-King of een nieuwe Sky-Dweller? En ik zie ook contouren van een GMT.
Ik zie contouren van zo’n beetje alles uit de volledige catalogus
Ik gok toch op een nieuwe (flink afwijkende) lijn van de air-king met meer configuratie mogelijkheden.
Ik zag iets met een fluted bezel voorbij komen (Datejust of Skydweller update?) en iets van een duiker (nieuwe Seadweller?). Ook iets met gladde bezel maar zag er meer uit als Daytona dan Milgauss…
Met crownguards ook. Dat hebben de huidige Milgauss en Airking niet. Fragment met het diamantje lijkt op een erg interessante wijzerplaat met reliëf…
Laatste fragment lijkt inderdaad een GMT te zijn!
Toch wel spannend he
Dat kan de link met “Skywards” wellicht ook verklaren; een Air-King, Sky-Dweller en GMT
Goed gezien/bedacht. Dat zou wel echt nice zijn.
O yes!!! Zou het?
Tja, het is natuurlijk maar een theorie hè. Ik zou het wel gaaf vinden als ze wellicht een nieuwe configuratie GMT beschikbaar maken. Tevens een update wat de Sky-Dweller iets lichter en minder topzwaar maakt zal ook goed worden ontvangen.
Guilty pleasure!
Kleur van de bezel is niet mijn smaak .
Ben wel benieuwd of ze dit per ongeluk hebben laten zien, of dat dit hoort bij de preview / camouflage.
Dat is reflectie gok ik. Heb het net met mijn GMT nagespeeld en dat lukte
Ik reken op een zwarte of een coke. In geval van coke gok ik dat de BLNR eruit gaat.