Er blijkt toch nog een slag erger te zijn dan Jehova’s.
Leg uit
Persé willen overtuigen van hoe goed je eraan zou doen om te wachten en niet op te geven totdat je een Rolex mag kopen.
Ah oké
Ieder zijn ding, ieder zijn voorkeur.
Maar mijn interesse is verschoven naar andere merken.
Snap ik
Er is genoeg moois, slaap geen nacht minder zonder een Rolex in de collectie.
Ow maar ik heb Rolex in mijn collectie.
Heb alleen mijn zakken vol van dat spelletje van ADs om zogenaamd te moeten bedelen voor een nieuwe aankoop.
Daar doe ik niet aan mee.
Dat gezegd hebbende, in de basis heb je volkomen gelijk.
Daarnaast is het dragen van bv een OP baby blauw of gmt master ook een risico geworden dus belanden ze in de kluis ipv om de pols.
Los van het risico (want dat heb ik nog nooit gevoeld) vind ik het over het algemeen eerder saaie horloges.
Ik heb het al vaker gezegd of op z’n minst gedacht: had ik dat ding maar niet voor een zeer bijzondere gelegenheid gekocht. Dan had ik het zonder verpinken kunnen verkopen en mooie winst nemen. Nu zit er zo’n tikje emotie aan vast en ik ben veel te sentimenteel voor m’n eigen goed.
Dat gezegd zijnde, is m’n Panerai terug van onderhoud en kan ik die een dezer dagen gaan ophalen. Dat maakt me dan weer blij en zo kan de Rolex rustig verder slapen in de kluis.
Ik snap dat wel.
Het is natuurlijk wel zo dat, net zoals met Bitcoin, genoeg mensen bang zijn om tot verkoop over te gaan om een eventuele toekomstige waardestijging niet mis te lopen dus wanneer maak je dan winst.
Tudor waarde stijging? Volgens mij heb jij een drankje te veel op.
True that
Hug the shield and the shield hugs back.
Zoiets toch? Ach uit de mond van Ralph klonk het veel erotischer.
Mooi? Jazeker. Mooier dan een Rolex? Dat denk ik niet. Maar ik wil sowieso tzt weer een Tudor. The Crown needs protection by the shield.
haha wat een Engels gezwam
Nice!
Die bovenste is echt een
Pride-klokje!
Bij dat model snap ik het
En je zal schrikken hoe vaak je het doet…
Achja niet alles zo serieus nemen. Zou heel dit forum niet altijd even serieus nemen. Uiteindelijk hebben we het over horloges. Super belangrijk en leuk maar in het grotere plaatje totaal irrelevant en niet belangrijk.
Samen uit de kast…, of er toch samen in?
Luke…, I am your father.