Rolex en Tudor voorspellingen voor 2022

ftfy.

:man_facepalming:t3:

1 like

Rolex can suck my **** ( censuur )

Ben helemaal klaar met dat merk

2 likes

Warumdatan mien jong?

1 like

En dat op steak and blwjb day. :laughing:

2 likes

Ben alleen nog geïnteresseerd in horlogemerken die ik daadwerkelijk kan kopen

Ik weiger verder mee te doen met het spelletje

3 likes

Ik voel een discussie over list en grijs aankomen. :stuck_out_tongue:

:popcorn: en :cup_with_straw:

2 likes

Het is allemaal relatief. Er zijn hier afgelopen weken genoeg NA’s geweest van mensen die Rolexen hebben uitgeleverd gekregen. Zelfs Skydwellers, GMT Master II’s. Yachtmasters. Zelf heb ik na (slechts) 4.5 maand wachten de Datejust 41 126300 blue uitgeleverd gekregen. Het kan dus wel degelijk!

4 likes

Nou nou niet overdrijven. Op 1 hand te tellen. Dus zoveel zijn er dat niet. :see_no_evil:

4 likes

Ik heb talloze malen contact opgenomen met en binnengelopen bij ADs om mijn interesse in een Rolex kenbaar te maken en ik kreeg iedere keer nul op rekest.

And now, they can still suck my mf **** ( opnieuw censuur )

2 likes

In welk model had je interesse dan?

1 like

Oyster Perpetual
Milgauss

Ik liep 2 weken geleden binnen bij S&C & kon een blauwe 36OP & een TT explorer zomaar kopen zonder wachten. Niet gedaan, waren mijn horloges niet. Gewoon blijven proberen!

1 like

@EVH ik zou ook niet de moed verliezen. De aanhouder wint!:muscle:

2 likes

Wat???

1 like

Wat, wat? :nerd_face:

1 like

Was mijn reactie van verbijstering

2 likes

Embrace the Crown and the Crown will eventually embrace you! :crown:

Go for it :sunglasses::+1:

2 likes

Nee.

That ship has sailed

Oh, ok.
Ik heb geen zin om de zoveelste handelaar van kroontjes te worden. Prima om er 1 te hebben die ik mooi vind, dat ze meer waard worden is mooi meegenomen… Maar ik ga echt niet willekeurig alles wat 1/2k oplevert meenemen.

Als ze een sub tevoorschijn trok was mijn vleesch zwak geweest. Dat vind ik ook niks, maar dat laat niemand liggen dus ik ook niet.

1 like