The old boys network hè?
Precies dit. Nu gaat het goed met de economie. Mensen hebben hun geld niet aan andere zaken uit kunnen geven. Let op wat er gaat gebeuren als we weer een recessie krijgen zoals in 2009. Dan is de Rolex bubbel een van de eerste die knapt.
Wat het verlies is? Als jij €40000 euro neertelt voor de door jou o zo gewenste Tiffany OP, en je kan hem over anderhalf jaar voor ‘slechts’ €12.000.- aanschaffen misschien? Extreem voorbeeld, maar ze zullen er ook wel minder extreem zijn waarbij je alsnog 2k teveel betaald. Dat voelt toch niet helemaal lekker.
Ik vind hem erg tof! Dit is toch gewoon een heel zomers horloge.
Een beetje wat de Tiffany is voor dames is dit voor heren.
FTFY
Dik joekeltje met slechte verhoudingen
Het geldt voor alles maar dit is Rolex hé, blijft gewoon waarde houden hoor
Ik heb het over de grijze markt. Die gekte waait dan gewoon over hoor. Mensen gaan dan niet meer dan list betalen, gewoonweg omdat ze dat niet meer kunnen omdat ze bijvoorbeeld hun baan zijn kwijt geraakt. Sterker nog, mensen die hun baan zijn verloren zullen als een van de eerste dingen hun Rolex proberen te slijten. Van je Rolex kan je niet eten.
??
Geloof dat Rolex prima werkt als bedrijf. Hebben onze hulp niet nodig.
Klopt. Maar die gaan ze niet onder een bepaalde prijs verkopen. Dan vreten ze liever niks. Dat is de wet van kopen op het hoogte punt en bij verlies niet verkopen.
Dat hebben we ook gezien in 2009… er was een dipje in vintage rolex, maar dat herstelde heel snel. Relatief gezien.
Dat er nu bij een aantal extreem stijgen is inderdaad erg speculatief.
Maar gaan de PP Nautilus nog zakken naar 100k? ik denk het niet. Die die dingen koopt voor 150k + (als ze verkocht worden) heeft zoveel poen dat het niet zoveel uitmaakt. Baan of geen baan
Ik weet het niet. Ik weet wel dat je geen keuze hebt als je je hypotheek niet meer kan betalen. Ondernemers die failliet gaan of dreigen te gaan zijn dan als eerste aan de beurt. Als ze lekker op hun Rolex willen blijven zitten: mijn zegen hebben ze. Ik heb liever een dak boven mijn hoofd.
Rolex heeft de afgelopen 50 jaar niks anders gedaan dan stijgen.
Zit het groene gedeelte ook dicht?
What goes up must come down
Maar zullen we in dit topic on topic blijven. We hadden het hier over de voorspellingen van nieuwe releases van Rolex en Tudor.
Daar was toch al een ander topic voor gestart?
Haha zou mooi zijn maar ik ga er zelf niet van uit haha. Het is wel even klaar nu.
30 nieuwe berichten… Zal er iets nieuws bekend zijn,? Een toffe sneak preview… Want daar is dit topic tenslotte voor. Nee hoor… Helaas gewoon standaard Rolex gezeik…
Je bedoelt het verhaal van Jozef? Vandaag ga ik er dan over preken, video krijgen jullie nog te zien:grin:
Nou liever niet.