Rolex en Tudor voorspellingen voor 2022

Komt vast wel een paar keer Rolex in voor zeker? :laughing:

1 like

Wanneer ik helemaal los ga in talen Kanaän dan gaat het ook over Rolex.:joy:

1 like

Maar hier wil ik wel meer van weten!

http://seelandwatchco.com

Ga je je eigen horloge merk beginnen? Dat zou ik echt stoer vinden. Is je avatar het logo? Logo is iig geslaagd en de naam Seeland Watch Company ook!

3 likes

Dankjewel!

1 like

Oh het is hoe eigen merk? Vertel er eens met over. Het liefst in een apart topic.

2 likes

Ik ben benieuwd. Het logo is zeker geslaagd.

1 like

heb net sinds gisteren de Tudor GMT om mijn pols hangen, en daar hoef je NIKS meer aan doen :-), althans niet voor mij. Ding is perfect zoals ie is.

1 like

What the fuck? De BB58 en Pelagos gaan voor tussen de 3,5 en 4,5K, waarom zou een iets ander model kast dan plots 6K moeten zijn? WTF, serieus. :flushed::smirk:

2 likes

Omdat het zou verkopen?

2 likes

Yes please :+1:

Eensch.

1 like

Merk op dat dat voor Veblen goederen niet per se het geval hoeft te zijn. Wat we in eerdere crisis situaties (en een pandemie) al gezien hebben is dat de armen tijdens zo’n crisis disproportioneel geraakt worden, de kloof tussen rijk en arm groter wordt en de rijkeren niet veel merken van het hele gebeuren.

Ponerende dat er veel luxehorloges bij mensen rondzwerven die van een krimp van de economie geen gram kaas minder op brood gaan eten, zou je dus kunnen verwachten dat die bubbel daardoor niet hoeft te klappen.

Sterker nog, je zou ook kunnen stellen dat mensen op dit soort fora harder getroffen worden dan de gemiddelde Rolex klant, omdat ik hier ook wel verhalen lees van erg lang sparen voor die Rolex, maar toch kopen uit liefhebberij. Dan zou juist die groep kwetsbaar zijn voor economische malaise.

1 like

Gooit iemand dit nog naar het groene gedeelte?

Er wordt ook over Tudor gesproken.

Hmmm. Ik twijfel.

1 like

De insteek van het topic past beter in het groene.
En dit typische Rolex gezeik hoort wat mij betreft in het groene. :nerd_face:

5 likes

Helaas helaas. Dat gaat niet gebeuren. Alles met die kast is inmiddels uit productie (Explorer en OP) en vervangen door 36mm of 41.

Bij Rolex gaat het om massaproductie. Zoveel mogelijk gebruik maken van dezelfde kasten voor verschillende modellen. Die 39mm komt er even niet meer.

2 likes

Jammer 39mm is nou juist zo’n mooie maat. Ik vind zelf 36mm echt te klein en 41mm gaat, maar is eigenlijk te groot.

3 likes

Tja voor 39mm zou je dan toch echt naar Tudor moeten .die hebben deze heerlijke maat wel :hugs:

Als ze die “belachelijke” snowflake wijzer veranderen ben ik de eerste :yum:

2 likes

Haha , ja smaken verschillen. Vindt deze juist tof .

Dan ook maar een foto van mijn Tudor duo :wink: in 36 en 39 mm.

6 likes