Rolex Explorer, of toch Airking?

Explorer houden :wink:

Als ik even zo vrij mag zijn; naar mijn mening ben je beide stations al gepasseerd, immers je hebt de Explorer maar die doet het al niet meer en je haalt niet met veel enthousiasme de trekker over voor een Airking… Daarnaast blijft na deze keuze “die andere” toch ergens in de hersenpan rondzwerven?

Het is maar een advies maar ik zou de gedachten aan beiden even opzij leggen en weer fris gaan oriënteren, tot je vindt wat jouw hart wel echt sneller doet kloppen. Dan subiet de Explorer verkopen (prima resale value) en “die ene” aanschaffen.

Mocht je, na een volgende zoektocht, alsnog weer bij deze 2 horloges uitkomen, zou ik gewoon de Explorer houden overigens…:ok_hand:

5 likes

Ik vind de Airking steeds leuker worden en overweeg hem te proberen, maar ben bang dat ik het na een tijdje zat ben. Dus ik durf nog niet en houd het bij mijn huidige horloges. Ik zou dus de Exporer ook kiezen, die is tijdloos.

Angst is geen goede raadgever. Gewoon doen, in het ergste geval moet je hem een keer verkopen. Ik vind het persoonlijk 1 van de leukste. Maar de explorer ook heel mooi.

Velen raden aan om het ff te bekijken. Dat is dan ook wat ik even ga doen. We zullen wel zien hoe ik er binnen enkele weekjes over denk.
Wel leuk dat iedereen zijn mening op een aangename manier zegt, het is soms wel anders op andere fora!

Even iets wat ik daarstraks zag op YouTube (zie nogal veel filmpjes van airking vs Explorer tegenwoordig :stuck_out_tongue: ); daar zag men de airking als toekomstig hebbeding binnen Rolex, net omdat hij zo anders is en niet altijd even geliefd.
Wat is jullie mening?

Eigenlijk ben je het dus met je vrienden eens.

Spaar even door en koop een Sub, dan zijn je vrienden waarschijnlijk ook tevreden :+1:

1 like

Explorer

Welkom op het Horloge Forum en volg je eerste gevoel! Hoewel Rolex niet mijn eerste merkkeuze is, vind ik de Air King wel mooier😀. Veel plezier hier!

Hoi @Ken86,

Ik denk ook dat de Rolex air king uiteindelijk gewild zal worden en ben benieuwd hoelang Tolex deze zal voeren?? Mooi model en hou ons op de hoogte van je keuze!
Gr Bart

Bedankt! Ik ga het nog ff bekijken voorlopig. Natuurlijk, als de Air King ooit gewild wordt dan weet ik niet of die echt de jackpot zal worden die sommigen denken… uiteindelijk is het “maar” een complicatieloze horloge, geen speciale sub of gmt…

Op dit moment biedt crownguard een nw Air King aan

Hoi Ken en welkom. De Explorer is bij uitstek de mooiste en bovendien rustiger. Geniet van je mooie aankoop!

Waar haal jij vandaan dat een Sub of GMT speciaal is? :joy: Elke knuppel koopt er eentje bij zijn eerste kerstbonus.

Da’s ook waar :wink: