Weer pech helaas. Nadat mijn stuur en navi uit mijn auto is gejat, is nu mijn horloge aan de beurt. Mijn Rolex Datejust 1600 is afgelopen zaterdag, een dag vóór mijn verjaardag, gestolen uit een kluisje van de gym in Den Haag. Kluisje had een zelfgekozen cijfercombinatie, wellicht dat iemand over mijn schouders heeft meegekeken.
Heb weinig hoop dat het ooit teruggevonden gaat worden, maar wellicht een waarschuwing voor mensen die een Rolex 1600 aangeboden krijgen.
Serienummer heb ik weten te achterhalen, dit is 2248833. Staat in de kast gegraveerd. Aangifte bij de politie is gedaan.
Helaas ook nog mijn trouwring meegenomen (en wat cash) dat vind ik nog het ergst. Behalve dat het wel wat waard was (Tiffany’s en platinum), heeft het natuurlijk behoorlijk wat emotionele waarde. Plus de blik van mijn vrouw… pfffff… Initialen en trouwdatum staat erin gegraveerd, dus weet niet precies wat de dief ermee moet…
Mijn vrouw vatte het iig redelijk goed op. Ze vroeg of ik nog een nieuwe wilde en voegde snel eraan toe: “dan mag ik vast ook wel een nieuwe ring? Met een steentje??”
Pfff dit is echt heel rot. Sterkte man. Initialen en serienummer maken het voor de politie wel mogelijk om de eigenaar terug te vinden, dus hoop dat je ze alsnog terug kan krijgen.
Camera’s begrijp ik tegenwoordig wel i.v.m. privacy en het voorval van de dames volleybalteam? weet ff zo niet wat het ook alweer was (tijdje geleden maar volop in het nieuws geweest) dat camera’s eigenlijk een no go is geworden in de kleedkamers