Ja, uitgebreid hierover gehad. Een camera in de kleedkamer is natuurlijk een no-go. Een camera op de gang zou alleen werken als afschrikmiddel. Je kan nooit bewijzen wie het heeft gedaan. En als die gasten eenmaal in de kleedkamer zijn, kunnen ze doen en laten wat ze willen… Helpt dus niet.
Klootzakken zijn het! Iemand uit je eigen sportschool pfff
Man man man wat zuur van die trouwring. Een stuk herinnering is je ontnomen. Ook van de Rolex is het natuurlijk jammer, ik denk dan ook niet dat je hem terug zal vinden. Die belandt waarschijnlijk om zijn eigen pols of om die van één van zijn vrienden, die criminelen weten waarschijnlijk donders goed dat ze anders snel tegen de lamp aan kunnen lopen. Sterkte!
Waar, al zijn de dieven vaak mensen die heel nabij zijn, zoals ploeggenoten. In mijn buurt staan sinds kort veel camera’s. Ik vind het niet leuk. Maar soi.
Dat hoop ik ook. De serienummer pas net door kunnen geven omdat ik dat moest opvragen bij de vorige eigenaar. Gewoon nooit gedacht dat ik het nodig zou hebben… Zo zie je maar weer, het kan iedereen overkomen!
Echt k*t voor je man…
Dat is echt balen man ,sterkte .
Pfff, dat is zeker balen.
Pincodes, passwords, touch ID, …wat hebben we onszelf aangedaan om onze eigendommen te kunnen beschermen. Ook hier is innovatie hard nodig.
Veel sterkte gewenst!
Stuur uit je auto ???
Amai, stelen ze dat u ook al ?
Jazeker, vooral de stuurtjes van Audi A3’s zijn populair.
Sterkte, hopelijk vind je alles terug en worden de daders zwaar gestraft.
Heel erg man! Geen camera’s in de gym die iets ban aanwijzingen kunnen geven? Mijn jas is een keer meegenomen in de gym waar ik zat en ze hadden een camera gewoon in de kleedkamer, die gaat is toen teruggeroepen en is na een flinke scheldpartij, het teruggeven van de jas voor altijd de deur uitgewezen.
Dat is enorm balen, hopelijk gebeurd er een wonder en wordt het teruggevonden!
Nee, helemaal niks. De gym is slechts huurder en is afhankelijk van de beheerder. Ze vragen al langer om een camera systeem. Heeft nog niet mogen gebeuren…
Ai dat is slecht nieuws man. Vooral de trouwring natuurlijk.
PS stuur hebben ze bij mij er 4 keer uitgetrokken. Audi…
Wij kunnen hier geen reet voor je doen behalve dat de Rolex adepten kunnen zien of ze 'm op internet zien verschijnen, uiteraard.
Lullig, ik hoop dat de verzekering het financiële deel tenminste vergoedt.
Uit pure nieuwsgierigheid, wat doe je voor sport? Ik ben altijd erg van het rust timen met m’n horloge, dus ik vroeg me af hoe je dat doet.
Geen “buiten huis” verzekering, helaas. Dus helaas, pindakaas.
Sport is groot woord. Doe aan fitness, maar dan meer dan alleen gewichten. TRX, pad trainingen, af en toe een bokslesje… Ik ben meer iemand die zijn trainmomenten meet en blijft zeuren gedurende deze momenten, de rustmomenten worden in mijn geval altijd wreed verstoort door mijn trainingsmaatje of mijn trainer!
Pfff. Wat klote zeg. Succes met de afhandeling en sterkte!
Als je een A3 hebt met een stuur met zo’n plat onderkantje is het niet de vraag of hij wordt gestolen maar wanneer…