wat een vieze vuile kl*tzkn, ook rottig is dat die persoon waarschijnlijk ook daar sport.
sterkte man.
wat een vieze vuile kl*tzkn, ook rottig is dat die persoon waarschijnlijk ook daar sport.
sterkte man.
Man, wat onwijs balen…
Die kluisjes met zelfgekozen nr’s hebben een soort ‘moedercode’ die op elk kluisje past. Is vorige maand ook in mijn gym gebeurd. Alle lockers leeggehaald…
Misschien iets voor jouw sportschool om mee aan de slag te gaan?
Je hebt er niets aan helaas, maar bij de anytime waar ik wel eens kom staan de kluisjes gewoon onder cameratoezicht bij de garderobe, dus niet bij de kleedruimtes.
Alles onder cameratoezicht. Ik dacht er eens een horlge te zijn kwijtgeraakt en toen kreeg ik me toch een pakket beeldmateriaal van de uitbater.
Sterkte en hopelijk komt er ooit nog iets terug!
Vreselijk! Veel sterkte!
Sterkte hopelijk meld zich toch nog een getuige
Ongelooflijk. Niets is tegenwoordig nog veilig.
Maar ja wie neemt zijn Rolex nou mee naar de sportschool!?! Hoe vaak worden kluisjes opengebroken…dus beetje naïef.
Voor dat soort mensen lijkt niks heilig. Sterkte en hoop dat t terecht komt.
Is bij mijn oudere broer 2x keer gebeurd het afgelopen jaar! Dus nu zo een lelijk groot stuurslot erop
Balen man, hoop dat je jouw spullen nog terugziet!
En de dader: 10 jaar ijsblokjes hakken in Siberië, schofterig tuig.
Sterkte!
Nederland wordt er niet beter op, tenzij je de (verkeerde) cijfertjes uit Den Haag gebruikt.
Er zijn mensen die direct na het werk langs de sportschool gaan. In de auto (zie vorig plaatje) is ook niets veilig dus neem je die mee naar binnen de sportschool in.
Je verwacht dat een kluisje genoeg (schijn)veiligheid biedt.
Sterker nog, ik ga naar de gym tijdens de lunchpauzes… Dus ja, dus ik kan of mijn horloge op bureau laten liggen of meenemen. Of gewoon nooit meer dragen…
Sterkte. Ik ben pas een jaar getrouwd en weet al niet meer wat ik zonder dat ellendige ding moet.
De volgende keer neem ik in elk geval niets waardevols mee naar de gym. Dank voor de waarschuwing, hoe onbedoeld dan ook.
Bah. Ellendelingen.
Pwoah, dat is een duur dagje sportschool. Dan laat je het de volgende keer wel, om een duur horloge in zo’n kluisje neer te leggen. Bah.
Jij hebt er niks aan, maar ik hoop dat de rest van de HF’ers hiervan leert en wel een buiten de deur en/of kostbaarheden verzekering heeft. Duizenden Euro’s mee op stap G.
Vanwege het ontbreken van camera’s in kleedkamers laat ik de mijne gewoon in de auto. En je raad het al, de Nissan staat midden in het zicht van een camera. Risico blijft er altijd, maar je kan het wel beperken.
Sterkte @Chimpie, ik hoop dat de ring en de DJ een keer opduiken!
Echt balen, sterkte!!!
Allereerst sterkte: Ik hoop voor je dat deze nare ervaring spoedig verdwijnt achter andere, wel mooie, herinneringen.
Hoe werkt zoiets: kun je deze diefstal en het nummer nou ook doorgeven bij Rolex zodat er bij een eventueel aangemelde service ergens een belletje gaat rinkelen?
Klinkt als de openingszin van een middelmatige nederhop Rap!
Jouw woorden zijn niet echt opbeurend voor de TS. Waarom zeg je dit?
Bron van Wijsheid, kennis en ervaring…
Goeie vraag. Ik heb het nu alleen aan de politie doorgegeven…