Rolex gestolen

Dat is natuurlijk de beste diefstalbeveiliging, niemand breekt in. :stuck_out_tongue_winking_eye: Een vriend van mij had jarenlang zo’n oude TV (met nog zo’n bak aan de achterkant) in de woonkamer, vlakbij het raam. Er is nog nooit ingebroken, terwijl de andere huizen in de straat wel de sigaar waren. :joy:

@TS sterkte en hopelijk komen de spulletjes weer boven water!

9 likes

Van een hond wordt het dievengilde vaak ook niet extreem vrolijk :dog:

1 like

Goed plan. Je hond met de riem vastmaken aan je kluisje bij de sportschool. Wel even een bakkie water neerzetten met die warmte. :sunglasses:

6 likes

Goed idee, ik ga een hondje nemen voor in de auto.

5 likes

Alleen bij koud weer … anders tikt een oplettende voorbijganger t raampje alvast in :smile:

1 like

Damn! Hopelijk krijg je jouw spullen terug! Vooral de trouwring is natuurlijk balen… :frowning:

1 like

Ok. Mee eens. Maar als je weet dat je na je werk gaat sporten ( je heb je kleding bij je) neem dan een goedkoper klokje mee.

Nee. Maar wel de realiteit, helaas.

41UtItLW32L

Schijnt goed te werken!

@TS echt kl*te. Hopelijk komt er snel iets bovenwater! Één van de redenen waarom ik soms met me hele sporttas door de gym sleur! :sweat_smile:

4 likes

Tesla kopen. Opgelost!

10 likes

Weet niet of je gym toegang heeft met ledenpasje. Zo ja vragen wie na jouw binnenkomst tot aan het moment dat je constateerde dat je horloge weg was de gym heeft verlaten. Mssch krijg je zo zicht op mogelijke verdachte. Vaak zijn er camerabeelden van in/uitgang. Daar ook eens op kijken? Probeer maar mee te denken. Zwaar kl… dit voor je!

3 likes

Echt zuigen zoiets :frowning:

Wijze les nooit meer iets echts waardevols in een locker bij de gym.

1 like

Sterkte man, en misschien tip voor iedereen, alle dingen van waarde heb ik op foto’s met gegevens. Je legt ze bij elkaar en klik, ook inhoud van pasjes map en dergelijke. Is al een keer van pas gekomen toen ze het meenamen. Kon gelijk kijken en blokkeren van wat er in zat. Hoop dat het in orde komt

1 like

Wat een goorlappen zeg. Blijf met je poten van andermans spullen af! Heel veel sterkte daar.

1 like

@Schoen, serieus deze optie? Prachtig.
Maar no offense, niet echt een hond hé, meer een vermomd katje…

2 likes

Jemig wat een nare ervaring… nu stiekem hopen dat de dief niet zo slim is en een keer met het horloge naar dezelfde sportschool gaat. Even wachten tot hij gaat bankdrukken… klein beetje extra gewicht meegeven… en terugpakken maar.

1 like

Sterkte kerel!

1 like

Hahahahaaa… Goeie tip!

Yep. Dog mode. Ik zou er bijna een hond voor gaan kopen. Dan wel een echte inderdaad.

2 likes

Sorry meneer maar vanwege privacy technische redenen mogen we u helaas deze beelden niet zomaar verstrekken.

Sterkte ermee…