Rolex gestolen

Zij mogen zelf wel de beelden terugkijken, en als er bewijs op staat is het ook gewoon over te dragen naar de politie volgens mij.
In elk geval mag de politie die beelden wel opvragen en zien.

1 like

Uiteraard. Maar er zijn dus geen beelden bij de kluisjes dus is de kans op succes te verwaarlozen m.i.

Wat naar zeg. Ik hoop dat het snel gevonden wordt. Heb je gewoon juweliers in de buurt al een mailtje gestuurd met serienummer en beschrijving van de ring? Het is een relatief kleine moeite en zoveel zijn er niet die Rolex verkopen in de regio, toch?

2 likes

Jeetje wat enorm k*t.

Hopelijk worden de daders gepakt en krijg jij je bezittingen terug.

3 likes

Politie kan beelden vorderen.

Nee hoor. In de kleedkamer van de sportschool die ik bezoek in Beverwijk hangt gewoon een camera. Dit wordt duidelijk aangegeven via informatie borden, en niemand heeft hier problemen mee. Als je je roze slipje privé wilt houden dan kleed je je toch gewoon niet om ?

Ik vind het uiteraard ook erg spijtig dat er een trouwring en Rolex is gestolen, maar je kunt je afvragen of het echt nodig en verstandig is om dit soort kostbaarheden mee te nemen naar de sportschool.

1 like

Een fakking gewetenloze, laaghartige actie. Ik kan er met mijn volste verstand niet bij. Wie zegt je dat iemand niet jarenlang voor heeft moeten sparen, elke maand vijftig zuurverdiende euro opzij, om uiteindelijk de Rolex te kopen die hij altijd al wilde hebben? Graai jij die met je laffe klauwen anders zomaar even onder zijn neus vandaan, moet toch kunnen?

Elk verhaal is uiteraard anders, maar kom op, er zit áltijd een verhaal achter een bezitting.

@Chimpie Sterkte! Hopelijk krijg je je spullen terug.

1 like

Geweten. Dat is wat jou onderscheidt van de dader. Dus dat hele verhaal, doet zo iemand helemaal niets.

3 likes

Ik denk dat je de spijker op z’n kop slaat.

2 likes

Wat jammer voor je.

Zit geregeld op tweedehands, zal een oogje open houden ervoor. Want ze durven daar wel geregeld gestolen goederen te verkopen.

1 like

Dank je! Ik hou Marktplaats ook in de gaten, maar is niet makkelijk. Er komen elke dag zoveel Rolex horloges erbij… echt en nep!

2 likes

meer nep dan echt meestal, dat is nog het ergste van die sites.

1 like

Ik ben recent begonnen elke nep rolex, omega of iets anders te vlaggen als verdachte verkopen. Verboden goederen is me een paar klikken teveel.

2 likes