Rolex give away door AVW op YT

Lijkt mij juist misschien wel fijner dan met lume. Lume is vaak toch wel een issue bij datejusts, lelijk of (deels) ontbrekend of nog erger vervangen voor luminova

Mn eerste YT comment ooit, maar we wagen eens een gokje

1 like

Beetje loze opmerking. No lume verkoopt net zo snel als mét lume

Heb jij enige referentie @PeterLC 
 Laat de topics maar zien dan die lang te koop hebben gestaan op dit forum

Nog prettiger: ik hoef die Rolex niet en focus me wel gewoon op Tinder ipv deze kansloze weggeefactie.

3 likes

hoezo kansloos?

Nou de kans dat je wint is kleiner dan de kans om geraakt te worden door de bliksem, daardoor kansloos = zo kleine kans om te winnen dat je net zo goed niet mee kan doen.

wat is dit voor een redenering? :joy: als je niks zinnigs te zeggen hebt kan je het ook gewoon laten

5 likes

Maar hoe denk je dan die chickies op Tinder binnen te hengelen zonder Roley on the wrist?

13 likes

@anon50762135EV en @AmsterdamVintageWatches, “goede actie,
‘give away the give-aways’, that’s very good business instinct.”

2 likes

Oe hij mag al Jasper zeggen :sunglasses:

Niet door te zeggen dat je niet met haar op date wil omdat haar karakter binnen een maand de levensenergie uit je gaat zuigen. I can tell you that much :roll_eyes:.

Mag?

De enige dingen die ik niet mag heeft Justitie verboden.

1 like

Mooi om te zien dat er hier ook fanatiek meegedaan wordt. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze gaan controleren of je AVW ook volgt met je Instagram account. Ik heb namelijk een ander account op Youtube dan waarmee ik op Instagram inlog.

1 like

Daar zullen ze wel over na hebben gedacht (hoop ik)

Zal maar niet mee doen, stel dat ik weer win, wat een ge@#$%^zou dat geven :sunglasses:

3 likes

Klopt, maar uitgaande van deze redenering zou je dus ook geen verzekeringen afsluiten, iets wat ik mij niet kan voorstellen van een bankman :slight_smile:

Ik vermoed achteraf de vraag stellen aan de ‘winnaar’ zijn Instagram te verifieren en indien dit niet gedaan kan worden omdat het niet bestaat, de volgende ‘winnaar’ trekken.

Ik doe ook mee, gewoon om een Rolex te winnen. Zou een mooie uitbreiding zijn op de collectie.

Heb ook geen insta meer maar voor de fun gwn ingescheven

Nou die zijn verplicht, maar ik doe niet mee aan de staatsloterij of give-aways van horloges, ik win toch nooit wat en heb dus ook niet steeds dat euforische gevoel rond de 10e van de maand zoals velen dat blijkbaar wel ervaren. Ik vind die reclame van de staatsloterij echt te lachwekkend, de kans dat je wint is iets van 1 op 5 miljoen (:joy:)

Mijn uiterlijk is voldoende :wink:

Enkel je opstal verzekering wanneer je een eigen huis bezit onder hypotheek of een autoverzekering WA bij het hebben van een auto en de zorgverzekering uiteraard.

De rest is zover mij bekend niet verplicht (inboedel, vakantiejaarverzekering etc. etc.)

Ik deel je gevoel hoor, begrijp me niet verkeerd, 10 jaar lang meegedaan aan de staatsloterij nooit iets gewonnen, daar had ik een leuke klok van kunnen komen.