Rolex give away door AVW op YT

Leuke actie, helaas ben ik alleen actief op het horlogeforum :smile:

Zoals ik hierboven ook al aangaf.
Wanneer je je ‘registreerd’ voor de actie moet je je naam + emailadres opgeven. Achter je naam kun je tevens je andere (instagram) naam opgeven.

1 like

@AmsterdamVintageWatches
Enkel voor mensen wonend in Nederland Jasper? Of mag ik me als Belg toch inschrijven? Ik kan er zeker omkomen hoor.

1 like

Kan je gelijk het horloge laten servicen :grin:

1 like

Omkomen in Nederland lijkt mij niet heel handig :thinking:

3 likes

:joy:

1 like

Yes! Het is meer bedoelt zodat iemand het horloge daadwerkelijk kan komen ophalen. Beetje gaar als we het moeten opsturen naar de winnaar :joy:

6 likes

Om daarna een een ster waardering te krijgen op Google, het blijven Belgen he (sorry @AndyL flauw grapje)

3 likes

En voor de foto uiteraard! :framed_picture:

1 like

ik denk dat je in een vlogje terecht gaat komen, dus van te voren nog even haren kammen en tandjes poetsen en uiteraard je zondagse kloffie aantrekken.

1 like

No offense taken :wink:

2 likes

Bazen giveaway natuurlijk (schrijft zich nu in…)!
Zou mooi zijn als ie hier op het forum terecht komt.

1 like

Lijkt mij niet. Hebben ze niet genoemd :wink: Heb het hele filmpje gekeken (en die was lang). Ze hebben enkel een foto genoemd :grin:

We zullen zien :slight_smile:

:upside_down_face:

1 like

Ja dat oude is maar ouderwets… nee is niet mijn intentie

2 likes

Gaaf, ik heb me ingeschreven!

Wat mij altijd verbaast is dat mensen op internet altijd beginnen met dit soort amateur psychologie (als je het dat al kan noemen). :joy:

Ik denk dat je bijzonder weinig opschiet met je reactie anders dan alleen het vuurtje nog verder proberen op te stoken.

2 likes

You have to be in it to win it. :sunglasses::call_me_hand:t3:

Dit is nogal offtopic.

Of gaan jullie je Rolex ook weggeven? :angel:

1 like