Rolex give away door AVW op YT

Heb vorig jaar wel een leuke doos+papieren weggegeven… :innocent:

4 likes

Ja een daytona giveaway. Hoe baas zou dat zijn. Internationaal gezien een primeur. Ik zeg doen! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Bpost (onze post in belgie) is toch met staking dus zal postnl dat effe kunnen regelen als je het opstuurt naar een belg als die wint :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Als iemand hem van HF wint, is het misschien een leuk idee om hem als Flipper it forward op te nemen.

Of gelijk in het blauwe gedeelte te plaatsen :raising_hand_man:

1 like

Net als @hendrik. Als hij iets wint staat het voor de hoofdprijs hier op het forum. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Aan allen die meedoen Succes!!!

Heeft @AmsterdamVintageWatches niet in de voorwaarden opgenomen dat de winaar het object pas na x aantal jaar mag verkopen oid?

Dat is aan Jasper om dat te kunnen bepalen denk je :joy:

Heb je de voorwaarden dan niet gelezen? Of had je geen zin om 40 pagina’s door te spitten? :thinking:

Ik had alleen het zinnetje gelezen: ik ga akkoord met… :laughing:

Over giveaway gesproken …

… de mijne mag voor iets, heul iets!, minder wel weg, denk ik, toch? Laat ook maar, houd ‘m lekker zelluf. :+1:t2:

Datejust d’r bij en de collectie is compleet. :no_good_man:t2:

1 like

Geen geld, 3x over de kop sinds 2007 toen ik mijn 2001er kocht voor 10k gedeeld door 3. Ik hoorde laatst al de verwachting dat de 16710 binnen vijf jaar de 10k zou bereiken, dit is wel erg snel.

Give away???

Wat wil je met het bericht zeggen?

1 like

Jammer dat Belgen niet mogen meedoen… ondanks dat ik evengoed naar Amsterdam kan komen.

1 like


Belgen mogen ook meedoen hoor :slight_smile:

4 likes

Ah Top! Bedankt voor reactie. Was echter wel vermeld in het filmpje.
Wie weet, altijd plaats voor een DJ.

Klopt ik hoorde dat ook maar zag het eronder staan :+1:t3:

Leuk man! Alleen: ben ik te laat? Ik zag geen instructies (meer?) staan in de beschrijving onder de video. Uit dit draadje heb ik afgeleid dat ik me moest abonneren met notificaties en op insta moest volgen. Hopelijk is dat voldoende om mee te dingen. Zo niet: no harm done want ik zie mooie foto’s en leuke filmpjes voorbij komen op de respectievelijke kanalen. Da’s al een prijs op zich :blush: