Er was ook een link die je moest volgen, volgen op socialmedia is niet voldoende ben ik bang
O ik zie het al. Toen ik het AVW kanaal door scrolde (ā¦zie je, het werkt!) zag ik een langere video die over de giveaway gaat. En omdat mijn afspraak verlaat is, heb ik het komende uur meteen wat te doen.
10k entries en nog maar 14 uur over, zal iemand op HF hem krijgen?
1 op 10.000, het is nu of nooit zou je zeggen.
Mogen de verliezers in ieder geval een keertje koffie komen doen bij avw. Eerlijk gezegd, tijdens lunch wandelingen vaak langs gekomen, maar nooit naar binnen gestapt (denk uit pure zelf bescherming).
Goodluck iedereen! En buiten het forum ook natuurlijk.
Gewoon een keer doen als je in de buurt bent. Wil ook wel langswandelen. Alleen is dat een iets grotere uitdaging 

De winnaar werd toch vandaag al bekend gemaakt?
Na zoān wandeling zou ik binnen smeken om een koffieā¦
Ah er staat inderdaad op de video 21/11, maar op het linkje (gleam) staat tot middernacht 21-22/11
Liep er laatst langs maar vond 't nogal ongemakkelijk om naar binnen te gaan haha. Achteraf had het wel gemogen kreeg ik te horenš¤
Heb ik vaak bij horlogezaken, toch zoān gevoel van āals je toch niks koopt hoef je ook niet naar binnenā terwijl dat helemaal nergens op slaat haha 
Ook ingeschreven, mede door AVW Rolex meer gaan waarderen, zou een geweldige toevoeging zijn 
Ha, dat zou toch wat zijn als je vandaag ineens even een Rolex wint⦠Mogen we hopen dat iemand hem krijgt die er ook daadwerkelijk blij van wordt 
Inderdaad! En ik kan het toch niet betalen dus dan wordt het nog ongemakkelijker. Maar ik had begrepen ergens dat juweliers het niet eens zo heel erg vinden om enthousiaste mensen te mogen ontvangen.
Zullen er ook deelnemers meedoen die er niet blij van worden?
Degenen die hem direct willen verpatsen, zodat ze een mooier horloge kunnen kopen 
Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb hoe ik ermee zou lopen. Mijn duurste horloge nu is 350 euro, klein verschil met de giveaway 
Ja, mensen die het verkopen voor geld. Zitten er vast tussen.
nee joh, volgende keer vraag je maar gewoon om een Nautilus om te slingeren. Dan heb jij een mega goede dag, lezen wij dat op het forum en betere reclame kan @AmsterdamVintageWatches niet krijgen.
Dus daar hoef je je niet schuldig om te voelen

Met zulke horloges heb ik de zelfde angst als bij babies⦠Om het te laten stuiteren. 
Ik doe het al voor een mooie Omega! Als die dag komt maak ik een topic en laat ik weten hoe het was;)