Ik lurk er wel na de laatste tijd… Wellicht gaat de stelling: ‘hoe ouder hoe fouter’ voor me op. Maar ze zijn wat meer onderscheidend dat de geheel stalen exemplaren.
Afgelopen weekend een GMT master II in staal/goud gezien bij een klant. Vond dat toch serieus een gave verschijning. Veel mooier in het echt dan op de plaatjes.
Maar om dit topic een beetje algemener te maken. Goud Staal … Even los van de centen. Wat vinden jullie ervan ?!
Hoe ik erbij kom?
Zelf draag ik sinds een tijdje een goud/stalen DJ. Nooit eerder een goud(kleurig) horloge gedragen. Maar dat bevalt prima. Daar waar de DJ wat klassieker is vraag ik me af hoe een modern sporthorloge zou bevallen.
Zijn er gebruikers hier die er een dragen en of ervaring mee hebben ?
Sinds ik een gouden ring ben gaan dragen kijk ik steeds meer naar goud. Als het nog enigszins subtiel is (gouden accenten icm staal / zwart zoals hier) vind ik het eerlijk gezegd steeds mooier. Maar ik vis momenteel meer in dit segment omdat o het nog niet aan zou durven om een ‘dure gouwe’ te kopen:
Het ligt grotendeels aan het totaalplaatje wat mij betreft…Als je het combineerd met je bovenste 5 knoopjes van je hemd open of een wifebeater, een dikke schakelketting, een konijnenvel op je borst en een trainingsbroek dan zeg ik mwah…
Heb zelf een 1675/3 (geloof ik) gehad
De bekende “Root Beer” met nipple dial
Je krijgt wel andere en meer reacties dan met een stalen Submariner
Wat grappig is om te zien is dat met name de staa;goud oudere GMTs behoorlijk in (vraag)prijs zijn gestegen
Kreeg ik nog met pijn en moeite Euro 4.000 als inrulwaarde op een Portuguese, nu vraagt met zonder blikken/blozen zo Euro 5.500+
Ik vind de staal/gouden Sub met blauwe plaat prachtig …