Ik houd wel van de combinatie goud/staal,zeker bij Rolex.
Zelf heb ik er enkele(geen Rolex…nog niet…)
Hier een uitsnede van mn Ebel die ik al jaaaaren bezit en nog steeds erg mooi vind als dress,prachtige kwaliteit bij dit merk… (uitsnede van een foto)
De 16803 is een hele mooie klok
Of niet Marc
bij een datejust vind ik het mooi subtiel. Ik heb zelf een 16613 gehad en dat was voor mij af en toe iets te “kermis”. Deze heb ik eruit gedaan en een sub 16610 gekocht. Een tool rolex is dan ook in mijn ogen puur en geen andere matreilen dan alleen staal.
Ik begin het ook steeds meer te waarderen, goud/staal, wel rosé goud, een volledig geelgouden klok vind ik niks. Ik heb al wel een paar probeersels in de collectie
Echte mannen dragen wat ze willen.
Ontopic: Two tone niet echt mijn ding, dan liever helemaal goud… en bij iemand anders.
Ik vind ze mooi, maar dan wel vanaf de leeftijd 50+. Als je dit als ‘jonkie’ draagt dan komt het wel erg protserig over.
ik vond goud mooi in de jaren 90 toen ik op Nike schoentjes liep en 16 jaar was.
Dat speelt idd mee, ik zou hem nooit gekocht hebben op mijn 18de jaar!
Ik vind hem niet alleen mooi maar een Rolex is ook een goede investering, overigens bestaat de rest van mijn collectie alleen maar uit stalen klokken
Een Rolex van edelmetaal is dan weer een slechtere investering dan een SS model (meer afschrijving, veel minder vraag naar)
Weet niet waar jij die wijsheid vandaan hebt maar als ik zie wat hij nu nieuw kost en. wat hij mij heeft gekost in 2013 vind ik dat geen slechte investering, hetzelfde verhaal overigens ook voor mijn stalen GMT uit 2011.
En zeer waarschijnlijk zit er nog een keer een prijsverhoging aan te komen dit jaar…
had ik er maar wel een gekocht toen ik 18 was en in een kluis gelegd.
Vind hem persoonlijk prachtig. Smaken veranderen. Vroeger vond ik goud vreselijk, dat is al lang geleden veranderd. Ook vond ik Breitling nix. Nu staat deze hoog op mijn verlanglijstje (en komt er ook snel)
Nou, daar had ik dan destijds een dikke lening voor moeten afsluiten, ik wil niet weten hoeveel rente dat had gekost
Gelukkkig nemen we niets persoonlijk hier
Haha sorry, ik wist niet dat het je eigen horloge was
Over het algemeen vind ik de combinatie van staal en goud niet heel erg fraai.
Het hangt er compleet vanaf waarbij je het draagt in mijn ogen. Ik persoonlijk vind het mooi. Snap wel dat mensen het te schreeuwerig vinden. Die zwart gouden rolex, wat een pracht horloge. Hieronder mij eigen Seiko 5 twotone die ik erg graag draag.
De tweede foto, de zwart gouden, dat is een topper en de mooiste van dit drietal imo.