Rolex? hier een paar Rolexjes!

Rolex verzamelaar?..of handelaar?..of kijken naar maar kunnen betalen ho maar?

Check link

7 likes

Kwijl! Ook qua voedsel overigens.

Jammer van die paar PP’s en Panerais (en Jupiler😜), maar wat een orgie aan horloges en foto’s zeg👍🏻

Hele gave foto impressie! :+1:

Bedankt voor t delen! :+1:

Ik stoor me alleen aan dat Louis Vuitton koffertje…

Groeten,

Noel.

1 like

Spot de casio…

2 likes

Ik ben er van overtuigd dat wij van ons HF zeker een net zo indrukwekkende meeting kunnen realiseren.
Is het niet met Rolex dan toch zeker wel met een prachtige variatie aan horlogebezit.

3 likes

Dat geloof ik direct.
het is niet aan de foto’s te zien ,maar er waren ‘‘maar’’ 350 horloges aanwezig op die meeting.

Oeiiii !!!

Als eigenaar zou ik hier niet erg relaxed bij staan. :cold_sweat:

Grt.

2 likes

Zie ik daar een Steinhart voorbij komen? :smiley:

1 like

Ben toch benieuwd hoe ze die horloges uit elkaar halen. Zie nl. ook foto’s waar de horloges bijkans op een hoop lijken te liggen. Stickertjes?

“Is dat jouw Paul Newman Daytona?”

“Die daar in mint condition en met tropical wijzerplaat?”

“Eh… Ze dat zijn ze allemaal.”

“Oh, dan is het die ene met Tiffany op de wijzerplaat.”

1 like

Organisator Bernhard is idd ook de man achter Bulang & Sons

:smile:
Zoveel moois, en jij stoort je aan een koffertje?
(Is dacht ik van Manbodh btw…)

Mijn beste,

Man man man, wat een collectie!!
Dank voor het delen.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Maastricht

Stel je voor, Hey is dat jouw Prototype Daytona? Nee man Ik heb een paul newman. Godver, maar naar de gevonden voorwerpen ermee?

1 like

Ik zat even te kijken naar die travel cases en tussen de Scattola del Tempo koffers en custom watch rolls zitten ook gewoon een paar chinese travel cases van 10 dollar

Zag ik ook. Moest toch even grinniken.
Eerlijk gezegd wat een top marketingevent voor Bulang and sons.

Al het eten en de locatie aftrekbaar als bedrijfskost. En even marketen met 50 van de meest aanstaande collectors. Kan me niet indenken dat hij niet een bandje of 100 en een watchroll of 20 heeft verkocht daar en netto er positief uitkomt.

Prachtig natuurlijk. Een win-win voor beide partijen.

1 like

Zo zeldzaam zijn die ouwe rolexen blijkbaar niet, waarom zijn ze dan zo duur? :smile:

Ik meende heel even, dat je schreef, Solex? Hier een paar Solexen… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

http://solex.nl/wp-content/uploads/2014/02/Scannen0001.jpg

3 likes

Supergaaf.
Zou daar wel ff willen rondsnuffelen…

Lekker veel foto’s zeg, bedankt voor het delen! Weet iemand trouwens waar deze drie logo’s voor staan?

gr, HJR

Jup,

Zijn rolexen speciaal voor het Omaanse Sultanaat en de Verenigde Arabische Emiraten.
Meesten door Asprey of London besteld in opdracht.

zie ook: http://rolexpassionreport.com/2346/the-rolex-oman-story-special-rolex-for-the-sultan-of-oman/

1 like