Ik Ou hem zo laten als hij nog loopt
Verzekering een nieuwe laten uitbetalen en deze houden en constant dragen
Geweldig verhaal en sporen om het verhaal te bevestigen
" daily beater ? , this is what you have to have as a daily beater , and it still keeps perfect time "
Dan moet je mij des is uitleggen zoals je ziet heb ik een kras boven aan op 11u.
klein ongevalletje tijdens het koken ben ik tegen de steel van een kopere pan gelopen met mijn sub het pijnlijk
is er soms een mogelijkheid de kras weg te krijgen ?
Houd het forum schoon en overzichtelijk Zet zaken op de juiste plaats zodat we niet hoeven zoeken en opruimen. Dus: Start een topic in de goede categorie.Start je onderwerp niet in meerdere topics of categorieën. Post geen reacties zonder inhoud.Blijf altijd on-topic.Onderteken je topic of reactie niet. De software voegt vanzelf je naam en profiel toe.
Ja is van in Biarritz te gaan surfen
Heb er toch ongeveer 3 jaar mee in de keuken gewerkt zware service gedraaid.
maar zo te horen kan niemand mij helpen
Blijft een prachtig uurwerk ondanks de kras.
Is zo te zien wel degelijk een kras. De keramische delen van horloges zijn niet zo krasbestendig als de meesten denken. Helaas zijn ze wel duur om te vervangen. Eigenlijk kan je beter een ouder type hebben met alu insert. Kost maar een paar tientjes en je bent weer krasvrij.
Niets aan de hand met die uitlijning zo te zien, De bezel kan denk ik zels nog 1 klikje hebben. Soms als je een horloge net te schuin houd kan het al heel erg lijken.