@Chris_EU, mijn jubilee bracelet is al eens reeds gerepareerd geweest. Echter heb ik per ongeluk mijn laatste link een beetje laten rekken door ergens vast te zitten. Hierdoor staat deze een beetje scheef tov de rest (stoort me heel hard). Kunnen wij verder afspreken via DM? Alvast bedankt.
Goedenavond @Chris_EU,
Ik ben trotse eigenaar van een Rolex 16234 uit ‘94, echter heb ik wat rek issues met de band en is een middenschakel helaas los geraakt. Denk je dat je hierop een reparatie kan uitvoeren?
Hoor graag van je.
Gr. Milan
Hoe de overheid zijn ICT zo lek is als een mandje? Nou door medewerkers die hun overheid/gemeente email prive gebruiken en lukraak op het internet gooien.
Verder geweldig werk wa Chris doet, al mogen wat meer foto’s natuurlijk altijd
Net mijn oyster band teruggekregen van Chris, wat een verschil! Super mooi werk en ik begrijp nog altijd niet hoe hij dat heeft gedaan. Maar super goed resultaat. Dit was de rek vóór de renovatie:
En hier de maximale rek ná de renovatie door Chris:
Net nieuw. Knap hoor. Ook heel fijn dat je de band hebt geborsteld, was hard nodig. Dank je wel Chris!
Dat ziet er weer super netjes uit zeg. Ik zal niet zoals iedereen hierboven nu direct om hulp vragen van Chris, maar ik ga dit topic zeker in mijn browser opslaan. Zodra ik me ga storen aan rek op mijn band weet ik wie een pb te sturen. Netjes werk @Chris_EU (helaas is mijn “oudste” Rolex uit 2006, dus ik hoop dat dat pb’tje nog een lange tijd op zich laat wachten )
@Chris_EU
Hoi Chris,
Graag zou ik in contact komen met je om de rek uit de Rolex datejust 26mm jubilee band te halen en de band weer mooi te herstellen
Ik hoor graag van je,
Groeten Laurens
Hi Chris,
Ik heb een 26MM Rolex lady-Datejust en zou graag bij jou de rek uit de band willen halen. Zou je mij een bericht kunnen sturen zodat wij in contact kunnen komen ?
Mvg,
Noá
Hoi Chris
Ik zou graag met je in contact willen komen om de rek in mijn jubilee band van mijn datejust uit 1970 eruit te halen.
Goeiemiddag allen,
Ik ben erg onder de indruk van de mooie resultaten die ik hier - als kersvers lid van het forum - voorbij zie komen. Wat een verschil zeg!
@Chris_EU: ik zou heel graag eens contact hebben over het herstellen van de jubilee band van mijn Rolex Datejust 36 (16233). Ik hoor graag of dit mogelijk is. Alvast bedankt.
Hi Chris, weet niet of de PM’s aankomen, zou je kunnen checken?
Hey Chris nieuw op deze forum, zou graag mijn jubilee bracelet door jouw willen laten reviseren.
Ik had graag een jubilee bracelet willen laten reviseren hoe kan ik verder afspreken?
Mogelijk kun je jezelf hier ff voorstellen op het forum. Tijdje actief zijn en dan ff kijken wat er allemaal mogelijk is . Denk dat Chris hier niet op zit te wachten via deze weg.
Rolex oysterbanden zijn relatief gemakkelijk. Er zijn speciale tools die een schakel uit en weer in elkaar trekken of drukken. Werkt perfect maar kosten wat. De nodige pins zijn eenvoudig te bestellen. Je mag mijn tools gebruiken maar ik woon wat uit de buurt…
Ben heel benieuwd.
@Chris_EU heb je een berichtje gestuurd betreft mijn Oyster band van mijn Explorer II. Zie hem alleen niet in mijn berichten box. Heb je hem wel toevallig ontvangen?
Hoi chris ik kun je niet berichten via hier, wellicht kun je mij een berichtje sturen?
Ik heb dit account speciaal aangemaakt omdat ik jou werk bewonder haha
Dank !!
Geweldig!! je dit ook met een 26mm goud presidental Rolex
Goedemorgen Chris_EU ik zou u graag een pm sturen ik kan alleen niet vinden hoe?
(ivm een reperatie van een rolex band) kunt u mij een berichtje sruren groetjes Danielle
Even een @ voor zijn naam zetten, dan krijgt hij een melding van je bericht.