Maar @Chris_EU is al getagt dus komt vast goed.
Dag Chris,
Een tijdje heb ik mij verdiept in de reparatie die jij uitvoer. zelf heb ik een paar keer een band proberen te herstellen maar helaas niet helemaal gelukt. het werk wat je aflevert ziet er echt top uit. Zelf braken bij mij vaak de pinnen af in de schakels. Is er een manier waarop ik in contact met je kan komen ik heb wat werk en vragen voor je mocht je er geïnteresseerd in zijn? groetjes Roy
beste Chris, Kun je mij svp even bellen?
Hallo Chris
Ben nieuw op dit forum, Maar heb zonet een bericht gehad dat ik jou het beste kon contacteren vanwege een Rolex Oyster perpetual date 26mm met rek in de band die ik graag opnieuw strak wil laten maken.
Met vriendelijke groeten
Jan
Goedemorgen Chris,
Ik ben nieuw op het forum en ben in het bezit van een Datejust 16233 uit 2001 met redelijk wat rek. Hoe kan ik met u in contact komen voor een prijsopgave etc.
Met vriendelijke groeten,
Jeffrey
Hi chris
Heel mooi werk wat jij allemaal doet en zijn niet zoveel mensen die dat kunnen.
Ik heb een oude rolex 1601 van mijn broer geërfd waarvan de jubilee band behoorlijk wat speling heeft.
Zou deze heel graag weer in ere willen herstellen zou jij deze bij gelegenheid weer op kunnen knappen?
Heb ik een mooi aandenken aan hem
Heeft allemaal geen haast…
Hoor graag wanneer je tijd hebt
Mvg
Daan
Hoi Chris,
Wat een prachtig werk lever je, super gaaf om te zien.
Nu ben ik zelf in het bezit gekomen van een Rolex 16800 uit 1987 met behoorlijk wat rek op de band.
Zou jij en zeker geen haast mee, daar eens naar willen kijken, wat de mogelijkheden zijn.
Horloge komt uit een prive collectie.
Graag verneem ik van je.
Rob
hallo Chris ik heb van een vriendin gehoord dat ik bij jou terecht kan voor een reparatie van een jubilee band.
ik hoop dat je nog actief bent op de forum.
ik hoor het graag van u
mvg Deimoer
Beste @Chris_EU
Zou je mij misschien een prive bericht kunnen sturen. Ik ben net lid geworden omdat ik graag een Rolex band door jou zou willen laten herstellen maar ik kan nog niet helemaal vinden hoe ik jou kan bereiken hier. Dus dan maar op deze manier.
Met vriendelijke groet
Danny
Goedemorgen @Chris_EU
ik heb een horlogeband van een Rolex 1500 in een redelijke uitgerekte staat, kan jij hier wat aan doen en zo ja, wat is dan de wachttijd etc etc etc.
MvG,
Dennis
Hoi Chris goeiedag ben hier nieuw op forum zag jou naam tevoorschijn komen op veel topics als de rolex bracelet dokter.
Kan u contact met me nemen heeft een rolex date just met jubileum band met wat rek die ik wil later herstellen alsvast bedank voor uw rsactie groetjes
Wat een hilarisch topic is dit, dingen, dus ook diensten, zoeken, mogen alleen leden vanaf TL-2 op dit forum, net zoals het aanbieden ervan. Als je niet eens een PB kunt verzenden, dan wel schreeuwen om hulp voor reparatie van je Rolex-band???
Sja, dat kan volgens mij helaas wel. Net als dat ze ook mogen kopen van een TL-2 of TL-3.
Bovendien, ze kunnen geen PM sturen in het begin omdat ze als TL-0 starten. Maar na een paar berichten zijn ze al TL-1 en dan kan je wel een PM sturen.
Beste Chris, vol bewondering volg ik je werk al aan een aantal jaren. Ben zojuist lid geworden omdat mijn jubilee band van mijn 16234 uit 1997 ook wat rek vertoont. Niet heel ernstig maar genoeg om mij eraan te storen. Zou jij dit kunnen / willen verhelpen?
Chris
ik lees dat je het heel druk hebt met repareren van rolex banden.
ik heb een jubilee band dei ook al aardig versleten is
zou je mij kunnen mailen op a.visser@ijsselgemeenten.nl als je nog reparaties wil aannemen.
groet
Arie
Chris, ik heb je net een pm gestuurd, maar ik weet niet of die toegekomen is. Ik kan hem in alle geval niet zien onder mijn naam in het envelopje ? Wil je mij eens een pm sturen dan kan ik je daarop antwoorden.
Van harte dank !
Marc
Doe ik
Is de eertste keer dat ik hier schrijf excuus weet niet hoe ik een pm schrijf