Rolex Jubilee & Oyster band met rek repareren

Hi @Chris_EU mooi werk! Je voelt hem al aankomen. Kan je mij een prijs geven voor herstel van een oysterband.

Gr. Orry

1 like

Ik zoek ook contact met @Chris_EU voor een oyster herstel

1 like

Ik zou ook graag de rek uit mijn jubilee band willen krijgen zou je contact met me op willen nemen hoor graag van je gr

1 like

16 januari voor het laatst gezien…

Ik weet niet of er anderen zijn die zijn contactgegevens hebben voor de heren hierboven…

1 like

Reageert ook niet bij mij helaas…

1 like

Nee heb al 2 pb’s gestuurd maar helaas ook geen reactie :thinking:

1 like

Hoi mensen, ben terug van wegeweest :sweat_smile: :sweat_smile:

Excuus voor mijn afwezigheid en ik zie dat sommige beroep op mij hebben gedaan de afgelopen tijd!
Mooi om te zien dat vele mijn werk chekken en ik heb net heel wat hartjes uitgedeeld :laughing:
Ik was en ben nog wel ontzettend druk en vandaar dat ik een tijdje afwezig ben geweest.
Begon toch wel verschrikkelijk te kriebelen om toch maar weer het horlogeforum te openen :grimacing:

Uiteraard ga ik proberen om iedereen netjes te woord te staan die mij de laatste tijd een pm heeft gestuurd. Ik word wel iets selectiever in wat ik aanneem voor een restauratie… omdat ik het momenteel erg druk heb en een restauratie veel tijd in beslag neemt.

Voor nu ga ik weer lekker topics doorbladeren en post ik hier soms iets leuks :ok_hand:

16 likes

Hi @Chris_EU,

Wat een timing, zou graag van je diensten gebruikmaken als de mogelijkheid er is :slight_smile:

Het betreft een in 2010 nieuw aangekochte Rolex 14060M met inmiddels flinke wat rek in de band en sluiting.
Het is geen probleem om de band persoonlijk af te leveren en op te halen.

Groet,

Joost

1 like

terug naar huis nadat ik het horloge van mijn vrouw terug kreeg van @Chris_EU:ok_hand:
echt een topper bedankt voor de nette afhandeling ook

before:

8 likes

Net mijn Oyster terug van reparatie bij Chris. Heel mooi gedaan, snel en goede communicatie en prijs. Zeer tevreden!

1 like

Mijn band weer terug gehad van Chris …helemaal super nu zonder speling
Dankje wel Chris

1 like

Hi Chris,

Ik zou graag met in contact willen komen maar ik ben nieuwe lid en ik weet niet hoe deze forum werkt. Je werkt ziet er uitstekend uit.

2 likes

Afgelopen periode contact waarna band-onderhoud gehad van Chris (@Chris_EU).

Buiten duidelijk en heldere communicatie een vriendelijk, pro-actief en erg gastvrij persoon met bovenal technisch zeer kundige vaardigheden! Gewoon vakwerk! :ok_hand:t2:

Nogmaals bedankt Chris voor je expertise en je gastvrijheid.

5 likes

Hoi @Chris_EU,

Het eindresultaat van je werk is fantastisch. Helaas heb ik onlangs een refno. 16220 aangekocht met hetzelfde probleem. Ik besef en weet je het druk hebt. Maar zou je wellicht mij kunnen helpen?

3 likes

Beste Chris

ik heb een band van een datejust 16013 met rek. Ik wil deze graag weer strak laten maken.
hoe kunnen we in contact komen.
groet Paul

1 like

Hoi Paul, ik denk dat je @Chris_EU beste een privé berichtje kan sturen. Denk wel dat hij druk is.

ik ben net lid geworden en zie nergens hoe ik hem een prive berichtje kan versturen.

Zo maak je even je rondje op horlogeforum.nl en leer je gelijk iets nieuws. Het bestaan van de Rikketik beurs was mij nog onbekend! Ik zag dat de volgende editie al in oktober is. Dank!

1 like

Klik op iemands profielnaam boven zijn/haar comment en aldaar zie je de optie ‘bericht’. Joe!

1 like

beste marius
dat kan dus nog niet als je net lid bent geworden denk ik