Rolex Jubilee & Oyster band met rek repareren

Mooi gedaan !!!

1 like

Goedemiddag,

Ik heb een datejust 26mm met best wat rek en zou graag even kijken wat je hier mee kan.
Hoe kan ik je contacten ?

1 like

Hallo Chris, heb je gevolgd op dit forum mooi werk wat je met de Rolex banden doet.
Heb ook een band waar werk aan nodig , kan ik met je in contact komen?
Alvast bedankt,
Adijos

2 likes

Dat wil @Chris_EU vast wel :wink:

1 like

Ik zou heel graag mijn band door @Chris_EU laten restaureren. Ik krijg hem helaas niet te pakken, ook niet via PB.

Wanneer je Chris persoonlijk kent, zou je hem dan even aan zijn jasje willen trekken?

Ik kan niet wachten mijn oysterband aan te laten pakken.

2 likes

Ik heb hetzelfde probleempje, heb hem ook een pb gestuurd maar helaas nog geen reactie want zou ook graag mijn Jubilee laten opfrissen :sweat_smile:

1 like

Hallo Chris, volg je werk wat je met deze banden doet werkelijk prachtig.
Heb ook een band met werk , wil je me laten weten of dit wil doen?
Alvast bedankt
met vriendelijke groet
Adijos

1 like

Hoi Chris hoe gaat het met je nieuwe machine. Daar was je toch mee bezig?

1 like

Wow wat een vakmanschap!

1 like

Chris reageert ook niet op mijn PB
Where is he ?

1 like

Welk schijfje bedoelt U ? Zou dit nuttig kunnen zijn om ook andere “brushing” uit te voeren?

2 likes

Druk bezig met mijn banden :stuck_out_tongue:

1 like

Als je leerling - tovenaars laat doen komt daar alleen maar knoeiboel van.
Meer werk voor de meesters later ,maar dat is misschien de bedoeling. :man_student:

1 like

Even een vraag… hoe soepel -of niet- zou zo een oysterband nieuw moeten zijn? Iemand een idee?

1 like

En bedankt weer Chris :slight_smile:

18 likes

Ik zou ook graag in contact komen met Chris!

1 like

Chris heb een lubberig Rolex band staal kan jij er wat mee reparatie , hoor het graag van je Gr Henk

1 like

knap werk

1 like

@Chris_EU ik heb speling op mijn band en vroeg me af of je nog steeds deze klussen aannam. Ik heb in dat geval erg geïnteresseerd en kom graag in contact. PB lukt me
niet dus ik doe het even zo. Gr. Michael

1 like

Hoi @Chris_EU, ik heb dezelfde vraag. Heb een Rolex datejust met veel rek. Is dit iets waar ik je nog voor zou kunnen vragen?

1 like