Rolex Jubilee & Oyster band met rek repareren

Hi @Chris_EU,

Zoals velen voor mij ben ik ook erg geïnteresseerd in de mogelijkheid om de stretch van mijn 1995 Datejust Jubilee band te laten repareren. Kan dat een keer?

Groet, Igor

1 like

Hoi @Chris_EU!

De Jubilee band van mijn jaren zeventig Datejust is slap en futloos als… tsja… een vaatdoek? Wel een stuk schoner dan menig vaatdoek, dat dan weer wel. Google wees mij op horlogeforum en jouw werk, waarop ik heel graag een beroep zou willen doen.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
Elmer

1 like

Hee @Chris_EU

Volgens mij loopt het ondertussen wel redelijk vol bij je, maar zoals velen voor mij ben ik ook erg geïnteresseerd in de mogelijkheid om de stretch van mijn Datejust Jubilee band uit 1991 te laten repareren.
Ik hoor graag of dat mogelijk is!

Groet,
Berben

1 like

Hi ik ben nieuw hier dus nog niet bekend met hoe ik hier contact gegevens kan vinden. Hoe kom ik in contact met je Chris?

1 like

Hoi Linda, dat doe je door @Chris_EU in een berichtje te zetten. Dan ontvangt hij hiervan een melding. Bij deze dus :wink:

2 likes

Hi Chris
Ik bewonder je restauratie werk !
Ik heb zelf nog een Jubilee band band liggen waar rek opzit, kan ik met jou iets afspreken om deze een x door jou te laten reviseren ? Kan je me een PM sturen met de prijs aub ?
Hoor het graag ! m.v.g. Luc

1 like

Ik ben bij Chris thuis geweest om mijn bandje te brengen en te halen. Ben zeer gastvrij ontvangen, kon het bandje met een week ophalen!! Zeer blij met de restauratie!

12 likes

Vakman, dat is duidelijk :muscle:t2::ok_hand::+1:

3 likes

Dan hebben we elkaar daar vandaag gemist :crazy_face:.
Heb je bandje wel gezien overigens :upside_down_face:

Ook mijn dank aan Chris. Prachtig vakmanschap

Slechte foto, excuses

8 likes

vrouwlief erg onder de indruk van @Chris_EU. zijn virtuoze vakmanschap. Top Chris! Bedankt… :tada::birthday::sparkles::sparkles:

6 likes

Beste Chris, ik ben nieuw op dit forum en heb trust level 0. Desalniettemin ben ik wel ok hoor. Ik zie dat jij lovende recensies krijgt voor het reviseren van horloge banden. Zou je mijn submariner met rek op de band willen “doen”? Ook is er een keer een pennetje van de gesp los gesschoten. Die zit wel weer op zijn plaats maar het voelt niet 100%.
Ik woon in Utrecht maar kan de sub overal naar toe brengen. Ik hoop van je te horen. Alvast hartelijk bedankt voor de moeite om te reageren, hart groet Dick Trubendorffer

Chris @Chris_EU heeft mijn Jubilee mooi opgeknapt. Ziet er weer super strak uit. Links is de rek duidelijk zichtbaar en rechts zie je hoe strak de schakels weer op elkaar zitten. Helemaal top!

Vandaag mijn DJ dus weer om de pols. Genieten!

4 likes

Mijn grootste angst van vintage :sweat_smile::astonished:

1 like

Ziet er nog mooi uit Leon!

2 likes

Water???

2 likes

Een pinnetje dat breekt waardoor je horloge op de grond klettert.

2 likes

Ja was ook meer grapje… water is (ook) funest.

2 likes

Dan moet je band wel heel ver heen zijn wilt dat gebeuren.

2 likes

Klopt, maar het is niet zichtbaar. En als het gebeurt is het meteen een duur grapje.

1 like

@Chris_EU, ook ik ben onder de indruk van je werk.
Ik heb ook goud / stalen jubilee band die opgeknapt moet worden. Ik heb deze +/- 10 jaar geleden gekocht op een horloge beurs ( rikketik in Houten).
Ik ben nieuw in dit forum, kan je me een berichtje sturen bij interesse?

Het Herman

1 like