Rolex Jubilee & Oyster band met rek repareren

Beste @Chris_EU

Ook ik ben erg onder de indruk van het vakwerk dat je levert. Ik heb zojuist een Sub 168000 uit 1987 gekocht en de band heeft veel nogal rek wat ik graag wil laten herstellen. (Zie foto). Via Google kwam ik op dit horlogeforum terecht wat ook interessante topics heeft. Ik woon in het buitenland, in Dubai, en kom in augustus na 2 jaar eindelijk weer eens naar Nederland op familie bezoek. Zou je in de gelegenheid zijn om mijn oysterband onder handen te nemen?

Groeten,
Remcoafbeelding

3 likes

Hi @Chris_EU,

Zoals velen voor mij ben ik ook erg geïnteresseerd in de mogelijkheid om de stretch van mijn 1995 Datejust Jubilee band te laten repareren. Kan dat een keer?

Groet, Igor

1 like

Hoi @Chris_EU!

De Jubilee band van mijn jaren zeventig Datejust is slap en futloos als… tsja… een vaatdoek? Wel een stuk schoner dan menig vaatdoek, dat dan weer wel. Google wees mij op horlogeforum en jouw werk, waarop ik heel graag een beroep zou willen doen.

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,
Elmer

1 like

Hee @Chris_EU

Volgens mij loopt het ondertussen wel redelijk vol bij je, maar zoals velen voor mij ben ik ook erg geïnteresseerd in de mogelijkheid om de stretch van mijn Datejust Jubilee band uit 1991 te laten repareren.
Ik hoor graag of dat mogelijk is!

Groet,
Berben

1 like

Hi ik ben nieuw hier dus nog niet bekend met hoe ik hier contact gegevens kan vinden. Hoe kom ik in contact met je Chris?

1 like

Hoi Linda, dat doe je door @Chris_EU in een berichtje te zetten. Dan ontvangt hij hiervan een melding. Bij deze dus :wink:

2 likes

Hi Chris
Ik bewonder je restauratie werk !
Ik heb zelf nog een Jubilee band band liggen waar rek opzit, kan ik met jou iets afspreken om deze een x door jou te laten reviseren ? Kan je me een PM sturen met de prijs aub ?
Hoor het graag ! m.v.g. Luc

1 like

Ik ben bij Chris thuis geweest om mijn bandje te brengen en te halen. Ben zeer gastvrij ontvangen, kon het bandje met een week ophalen!! Zeer blij met de restauratie!

11 likes

Vakman, dat is duidelijk :muscle:t2::ok_hand::+1:

3 likes

Dan hebben we elkaar daar vandaag gemist :crazy_face:.
Heb je bandje wel gezien overigens :upside_down_face:

Ook mijn dank aan Chris. Prachtig vakmanschap

Slechte foto, excuses

5 likes

vrouwlief erg onder de indruk van @Chris_EU. zijn virtuoze vakmanschap. Top Chris! Bedankt… :tada::birthday::sparkles::sparkles:

3 likes