Rolex Jubilee restauratie

Mannen, doe 's lief.

@wen84 Ik ga even eerlijk tegen je zijn. Dat vind ik niet zo leuk, zeker omdat het een prachtig en duur cadeau is dat je voor je aanstaande hebt gekocht. Maar deze kast is echt aan gort gepolijst. Wellicht dat wanneer je hem naar een vakman brengt dat deze hem weer enigszins kan terugbrengen naar de oorspronkelijke vormen zoals die ooit bedoeld zijn door Rolex. Maar dan wel een stuk dunner helaas.

2 likes

Zie mijn berichtje hierboven u :).

Gr het braafste jongetje van de klas

3 likes

ik laat hem door ferrie schweitzer onder handen nemen… no offence taken… ik weet dat hij helaas niet in nieuw staat verkeerd. maar dat is dan ook wel vaak de charme van een oud klokje. helaas wat onhandige mensen in het verleden aan gezeten.

4 likes

Top, die maakt er weer wat moois van, die kan dat. :ok_hand:

zou je verbazen;-) in dit gezin ben ik degene met een horloge tik. maar herstellen laat ik aan mensen over die er verstand van hebben, dat heeft de vorige eigenaar helaas niet gedaan. blijft een mooi trouwcadeau, als je het mij vraagt :slight_smile:

3 likes

klopt, ik ben er al met het horloge geweest, maar toen had ik de band nog niet, toen heeft hij het horloge intern al een opknapbeurt gegeven :slight_smile:

2 likes

Je hebt in ieder geval smaak. Een 16030 uit 1984 is top :wink:

Of komt deze niet uit 1984?

1 like

mijn geboorte jaar!!! nu nog 1 voor mij uit 1981, jaja zoetsappig zijn geboortejaar!!

2 likes

Ik weet uit ervaring dat er in 1984 hele knappe mannen zijn geboren.
Hoi @SwedishChef :kissing_heart:

5 likes

Wat een vakwerk …
Geweldig om te zien :+1:

Rivet helaas niet.

@wen84 , goed om te horen dat Ferry hem gaat opknappen , dat komt goed!

Edit : ik ben ook van '81 :star_struck:

2 likes

Als je naar Ferrie gaat zou het kunnen dat je uit het zuiden komt, dan is blanche watches in Kerkrade ook nog een optie eventueel.

1 like

ja ben inderdaad uit limburg, ik ben vaste klant bij Ferrie, maar bedankt voor de tip!

1 like

Laat het eindresultaat zien als het klaar is!

1 like


bij deze het eindresultaat! gisteren bij Ferrie opgehaald!

11 likes

De lugs zien er al een stuk beter uit! Mooi resultaat.

1 like

Tha waar ik nu naar opzoek ben is iemand die mijn oyster band kan oplappen! De schakela beginnen in te slijten en ik houd niet van de look die hij nu heeft.

Hier heb ik maar 1 woord voor; held. (Edit; Had even moeten kijken wanneer originele post was, dat is al tijdje terug. Maar mijn opmerking blijft staan)…

1 like

Spreek af met @Ronald1 en je wordt strak en voor een vriendelijke bedrag geholpen

2 likes

Oyster is helaas nog niet mogelijk.

@Krijn , heb je misschien wat meer info over de oorspronkelijke staat van de band en wat er tijdens de revisie aangepakt is?